28. oktober 2013

Workshop - Stofknapper

Har du lyst til at lave dine egne fine stofknapper?
Du kan lave stofknapper i mange størrelser i dit eget stof 
- eller lav knapper ligesom mine af smukt Liberty-stof eller med stjerner

Stofknapperne har mange anvendelsesmuligheder
f.eks. til dit eget hjemmesyede eller strikkede tøj, til pynt af tøj og tørlæder m.v.
eller lav unikke hårelastikker eller flotte ørestikker
til dig selv eller til julegaver.

Tid: Søndag d. 17. november, kl. 13-15
Sted: Hørning, v. Aarhus
Pris: 50,-kr

Prisen inkluderer materialer til et par ørestikker samt kaffe/the og kage/frugt.
Derudover betaler du kun for det antal knapper du gerne vil lave og
øvrige materialer, hvis du gerne vil bruge af mit stoflager.

Der er begrænsede antal pladser - så det er først til mølle!
For tilmelding - skriv til mig på turkis@live.dk
Tilmeld dig senest d. 12. november

NB: Kan du ikke d. 17. november er du velkommen til at kontakte mig for en anden dato

6 kommentarer:

  1. Ej, hvor lyder det bare fedt! Gid det dog bare ikke var i den anden ende af landet... Håber I får en dejlig dag :-)

    SvarSlet
  2. Ja, der er jo en geografisk begrænsning - men ellers sig til, hvis du skulle komme i nærheden engang :-)

    SvarSlet
  3. Det lyder hyggeligt! Hvilket tidsrum forestiller du dig?
    KH
    Ann-Katrine

    SvarSlet
    Svar
    1. Orv ja - tidspunkt er nu tilføjet: 13-15, så kan dem med lidt kørsel også være med :-)

      Slet
    2. Super! Jeg tjekker lige med manden... :-)

      Slet
  4. Ei det gad jeg virkelig godt, men der er bare langt til Århus...

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...