2. oktober 2013

TURKIS-shop.dk - endelig åben!

Nu har jeg åbnet min webshop! Jeg har arbejdet på den længe og den har drillet en del - men nu er den online og klar til at blive besøgt af alle jer, der også elsker skønne stjerner og andre fine unikke ting - og alt er selvfølgelig designet og lavet af undertegnede.

I første omgang er der kun fire produktkategorier 
- øreringe, stofknapper, hårpynt og elefanter.

De øvrige kategorier af produkter er indtil videre skjult, da jeg stadig mangler at tage billeder og færdiggøre nok produkter til shoppen. For at kunne åbne nu, har jeg derfor prioriteret ovenstående produkter. Der er dog pt. ingen færdigsyede Stjernefanter til salg - men mønsteret kan selvfølgelig købes.

Jeg er ikke selv tilfreds med kvaliteten af alle billederne, men ellers synes jeg, at shoppen er blevet fin og overskuelig - men hvad synes du? Vil du ikke lige kigge ind og give din mening - ris og ros modtages gerne :-)

I dag har jeg også lavet en instagram-side til shoppen @turkisshop
Jeg er imidlertid ikke så god til instagram - så bær lige over med mig ;-)

18 kommentarer:

  1. Hvor spændende, tillykke med din nye webshop. Vil da straks ind og kigge din nye lille butik :)

    SvarSlet
  2. Tillykke med shoppen Christine. Håber den kaster masser af Turkis salg af sig!.

    SvarSlet
  3. Tillykke, tillykke!! Jeg er med via facebook også. Du er altså bare knald-god :-)

    SvarSlet
  4. Den er let at finde rundt i, og at have lyst og let udtryk :0)

    Tillykke med shoppen!

    SvarSlet
  5. Kære Christine

    Stort TILLYKKE med webshoppen! Jeg ved, at det er et stort arbejde. Men hvor ser det bare prof ud - og lige dig! Jeg håber, at du får rigtig meget succes med den - og at du er blevet rask igen.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anna, ja - det er så en af de få gode ting ved at være syg; så har jeg bare ligget og endelig blevet færdig med shoppen fordi jeg ikke kunne rende rundt og lave tusinde andre ting ;-) Den står stadig på masser af the og dyne på sofaen - nogle gange hyggeligt nok, hvis det ikke var for alt det snot ... !

      Slet
  6. Tillykke med shoppen. Den er fin og indbydende og dejlig overskuelig. Glæder mig til at se hvad der ellers kommer i shoppen.
    MVH Rikke

    SvarSlet
  7. Tillykke med shoppen - hvor er den flot! :)

    SvarSlet
  8. tillykke med webshoppen. Jeg håber du får mange glade kunder. Hvis jeg må foreslå synes jeg det ville være rart, hvis du skrev med større skrift og også gerne en lidt lettere læselig skrifttype. siden ser ellers pæn ud og nem at finde rundt i, men det tager lidt tid om at loade her hos mig.

    SvarSlet
  9. jeg har så lige tjekket igen og nu er der ingen loadtid, så det problem var måske kun første gang.

    SvarSlet
  10. Siden virker hurtig og dejlig overskueligt - på den super gode måde:-)
    Held og lykke

    SvarSlet
  11. Tillykke med webshoppen! Siden er fin og overskuelig. Held og lykke med det hele! :-)

    SvarSlet
  12. TILLYKKE, søde Christine. Det ser meget proff ud- håber det kaster en masse salg med sig. Knus Heidi

    SvarSlet
  13. Og nu så jeg loge, du kommer forbi Snejbjerghallen 13. oktober- der plejer jeg altid at være ude at kigge....:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor hyggeligt - kig endelig forbi Heidi :-)

      Slet
    2. Det gør jeg temmelig sikkert

      Slet
  14. Tusind tak for alle kommentarerne - der er stadig en del, der skal laves og jeg håber løbende, at få lagt nye produkter i shoppen :-)

    SvarSlet
  15. Stort tillykke med shoppen, ser rigtig godt ud.. Kh Nanna

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...