29. oktober 2013

Smukke knapørestikker

Så fik jeg endelig fotograferet de smukke ørestikker med små Liberty stofknapper.
Ja, jeg er blevet lidt Liberty-tosset - men jeg synes, at de er blevet så fine.
I første omgang har jeg valgt disse fem prints ud til ørestikkerne. Det er ikke alle af mine Liberty-prints der egner sig til ørestikker, men jeg kan jo nok ikke lade være med, at lave flere ...

Har du forelsket dig i et par ørestikker - så kan du finde dem i min shop lige her

Du har også mulighed for at deltage i min workshop og lave dine
egne smukke ørestikker - og de kan jo selvfølgelig laves med andet
end Liberty-stof ;-)

2 kommentarer:

  1. De er blevet vildt flotte. Er ret vild med liberty.

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine - sødt stof (:

    - Kit

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...