4. oktober 2013

Lyserød støtte

Jeg vil gerne støtte kampagnen for brystkræft - for jeg synes, at det er vigtigt at støtte alle de kvinder, der er ramt og vise dem og deres pårørende at vi er mange, der gerne vil hjælpe. Personligt er der to i min nærmeste familie, der er døde af brystkræft - det er mange år siden, men brystkræft eksisterer desværre stadig og derfor er det stadig vigtigt at gøre opmærksom på denne frygtelige sygdom.


Frem til d. 27. oktober kan du købe disse lyserøde øreringe og være med til at støtte "Støt brysterne". Jeg donerer salgsbeløbet (minus 20,-kr til materialer og forsendelse) til Mødregruppen November 2011 ´s indsamling. De har til mål at nå 30.000,-kr og det vil jeg gerne bidrage til. De gør et kæmpe stykke arbejde og har fået doneret mange fine ting som kommer på auktion på deres facebook-side - her 

Du bestemmer selv, hvor meget du vil betale for øreringene - dog min. 60,-kr inkl. forsendelse. Så betaler du 60,-kr donerer jeg 40,-kr - betaler du f.eks. 100,-kr donerer jeg 80,-kr.

Du kan bestille øreringene på mail@turkis-shop.dk (men ikke på turkis-shop.dk) Tak for din støtte :-)

3 kommentarer:

  1. tak for indlægget - håber du får solgt en masse ;)

    SvarSlet
  2. Rigtig god ide!! De er så fine. Og husk i øvrigt at også mænd kan få brystkræft :-)
    /Rikke

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...