12. oktober 2013

Luxusbazar i Herning

I morgen er jeg at finde i Herning - eller rettere sagt i Snejbjerghallen, hvor jeg har en stand til Luxusbazar. Som navnet antyder sælges der fine genbrugsting og tøj i god stand - samt unikaprodukter og der er også firmaer med kommercielle produkter.

Jeg har selvfølgelig alle mine nye TURKIS-produkter med og hvad jeg ellers har liggende fra SMUKSAK. Det er længe siden, at jeg har været på marked og jeg glæder mig - for det er altid spændende at komme ud og sælge sine ting, hvor man møder kunden og får direkte feedback på sine ting. Der er selvfølgelig også en risiko for at blive skuffet - at køre den lange vej til Herning også måske kun have et begrænset salg, men det hører også med til at tage på marked ... Jeg har i hvert fald både oplevet at sælge rigtig meget og omvendt at blive meget skuffet.

Det er nu med en god fornemmelse at jeg tager afsted - for jeg synes virkelig, at mine produkter tager sig godt ud og de egner sig godt til et marked. Jeg har imidlertid ikke været på Luxusbazar før, så jeg har ingen fornemmelse af, hvad der kommer til at sælge og hvordan prisniveauet er generelt.

Er du i nærheden af Herning i morgen - så kig gerne forbi :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...