11. oktober 2013

Innovativt nyt børnehjælpsprojekt

Jeg er blevet spurgt, om jeg vil være ambassadør for det nye og meget innovative børnehjælpsprojekt CharityAntivirus - og efter at have læst alt materialet igennem, har jeg selvfølgelig sagt ja. Projektet er dansk funderet, men er internationalt ambitiøst fra start af - heraf det ikke-dansk klingende navn.

Det er IT-iværksætteren Janus R. Nielsen, der har udtænkt og grundlagt CharityAntivirus - hvor han kombinerer behovet for et effektivt antivirusprogram til computeren og ønsket om at hjælpe udsatte børn. Du får det bedste antivirusprogram på markedet - og vælger selv, hvor meget du vil betale for det. 100% af overskuddet går direkte til velgørenhedsorganisationer, som støtter børn - f.eks. BØRNEfonden.


Daniel Agger er frontfigur for projektet og du kan se den fine video med ham og William her

CharityAntivirus er et tydeligt eksempel på, hvordan vores teknologiske tilværelse er i dag - både med nødvendigheden af et antivirusprogram til den computer vi bruger hver dag, men også i de øvrige programmer vi benytter os af - især sociale medier. For at minimere markedsføringsomkostningerne benyttes disse medier med "Sharing is caring" - og her kommer jeg ind i billedet. Med dette indlæg har jeg nemlig bidraget til at udbrede kendskabet til et projekt som jeg støtter og gerne vil anbefale til alle jer, der læser min blog.

Jeg ved, at vi er mange i "blogverdenen", der gerne vil støtte organisationer, som hjælper børn i nød. Kig forbi hjemmesiden og læs mere om projektet - der er selvfølgelig også en facebookside I gerne må synes godt om og dele :-)

God weekend allesammen 
- og TUSIND tak for alle de søde kommentarer til "Supermor-indlægget" :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...