5. oktober 2013

Heldig lillebror!


Sidste onsdag havde Alfred fødselsdag - og selvom det kun blev til dette indlæg om mine stjernepandekager så gav det alligevel anledning til, at vi i går modtog en ekstra fødselsdagsgave til ham. Og hvor er han heldig! En taske fra byStroom - han bliver det mest tjekkede vuggestuebarn! Dog er det vist lidt synd, at bruge så flot en taske til beskidt regntøj!
Beklager de uskarpe billeder, den forkølede mor glemte at indstille linsen ...
Alfred skulle egentlig til at puttes men ville ikke have tasken af. Han har kun lidt legetøj i det ene rum så tasken er lidt flad. Der er ellers plads til en del i de forskellige rum. Det er en rigtig fin taske med mange flotte detaljer - og Alfred er meget glad for den; for det er HANS taske! Stropperne kan indstilles meget og Alfred kan selv klikke bryststroppen.


Tasken kan købes på mamashop.dk - en superfin hjemmeside for gravide og nyfødte. Heldigvis er jeg ikke gravid eller har en lille baby, for nøj, hvor er der mange fine ting! Der er dog også ting til børn 0-3 år - bl.a. denne fine taske.

Pst - husk, at det er lyserød lørdag! :-)
Dette er et sponsoreret indlæg, men teksten og meningerne er mine. Jeg skriver kun om produkter jeg selv kan anbefale.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...