16. oktober 2013

Første HomeParty!

Jeg er så spændt og glæder mig utrolig meget! I aften går turen til Kolding, hvor 10-12 piger venter på mig. Jeg skal nemlig for første gang ud med mine produkter til TURKIS-HomeParty. 

Jeg har selvfølgelig alle mine TURKIS-produkter med - og en masse andre skønne sager, bl.a. de sidste ting fra Smuksak og nogle nye fine produkter, der gerne snart kan komme i shoppen. Jeg har mange ting, der ikke er så nemme at sende - f.eks. mine hårbøjler og papirornamenter. Derfor er det skønt at komme ud på markeder og nu også homeparties og vise alle mine ting. 

Det er imidlertid lidt grænseoverskridende at skulle hjem til en person, man ikke kender og tilbringe en aften med 'fremmede' med henblik på at sælge ens ting. Men jeg har en god fornemmelse med det og tror på, at det nok skal blive en hyggelig aften - og værd at køre til Koldning. 

Jeg har lavet små fine gaveposer til dem alle - med 'smagsprøver' på mine produkter. 

Har du også lyst til at holde HomeParty med mine ting er du velkommen til at skrive til mig :-)

12 kommentarer:

  1. Håber du får solgt en masse :) Og jeg har dig stadig i baghovedet ;) Der er simpelthen bare så travlt med Støt Brysterne lige nu - men det er jo selvfølgelig meget godt på den anden side :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Sandra - og dejligt at I har så travlt. Du siger bare til, når du får mere tid til at finde en dag, hvor jeg kan kigge forbi :-)

      Slet
  2. Pøj pøj, det skal nok gå godt :)

    SvarSlet
  3. Held og lykke - jeg er sikker på det bliver en bragende succes :0)

    SvarSlet
  4. Ihh hvor spændende - God fornøjelse :)

    SvarSlet
  5. Hvor bliver det spændene. Rigtig god fornøjelse :)

    SvarSlet
  6. Ih, hvor spændende. :-) Håber du går godt.

    SvarSlet
  7. Dine ting er simpelthen så fine - jeg håber, at du får et rigtig godt salg, men mon ikke? :-)

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  8. God fornøjelse. Er sikker på at det bliver en stor succes, du laver jo sådan nogle fine ting.

    SvarSlet
  9. Tusind tak for jeres søde kommentarer - måske de bidrog til at det blev en god aften: det gik rigtig godt og skak snart afsted igen :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...