7. oktober 2013

Afsted på røde hæle


Endnu en skøn efterårsdag - og perfekt lejlighed til at prøve mine nye støvler. Som I kunne se tidligere, så har min æblemobil haft et uheldigt sammenstød med stengulvet i entréen - så nu er jeg på vej hen for at få skærmen lavet.

Nu bor vi jo ikke i Aarhus mere og vi er endda flyttet kommune - men kun lige på den anden side af Aarhus Å, der skiller grænsen mellem Aarhus og Skanderborg kommune. Vi føler stadig, at vi hører mere til Aarhus end Skanderborg, hvor jeg slet ikke kender byen. Det er derfor stadig til Aarhus vi kører, hvis vi skal have noget man ikke kan få i Hørning - f.eks. repareret sin mobil.

Selvom det bliver en dyr fornøjelse - så bliver det nu hyggeligt at komme lidt ind til byen og kigge lidt. Jeg har planer om at kigge forbi Fandago, hvor jeg skal have en hæklenål til tunesisk hækling - det vil jeg nemlig have prøvet af for det ser så fint ud. Og jeg skal nok også et smut forbi Citystoffer - så jaa, det bliver nok lidt dyrt når der er ventetid mens mobilen får en dyr reparation ...

2 kommentarer:

  1. Ærgerligt med din telefon, men skønt med besøg i garn- og stofbutik. Jeg håber, du havde en skøn dag i Århus.

    SvarSlet
  2. Hæ Hørning... der havde jeg engang en kæreste der boede... Det er ikke langt fra Aarhus...

    Ærgerligt med telefonene, vildt lækre sko!

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...