30. september 2013

Tre skønne kasser med posten!

Disse tre kasser er kommet med posten i dag - og det er jo let at gætte, hvad de indeholder. Det er skam heller ingen overraskelse, da vi har glædet os meget til at modtage dem. Ja - det er skønne Sorel-støvler til både undertegnede og drengene.

Jeg har fået disse superskønne støvletter, der både er praktiske - varme og vandtætte, men samtidig sofistikerede og fine til pæn brug. Jeg elsker jo ellers mine Tofino-støvler som holdt mine fødder varme hver dag sidste vinter - men det er nu dejligt at være lidt fin også om vinteren. Og prøv lige at se de frække hæle! Jeg er ikke blandt de højeste, men det er min mand til gengæld - så det er godt med nogle høje hæle når vi skal følges ad. Jeg er ret sikker på, at jeg bliver rigtig glad for de nye sko og kommer til at se flot ud i dem :-) 
Magnus var rigtig glad for sine klassiske Pac-støvler sidste vinter - men en travl børnehavedreng har ikke altid tid til at få spændt støvlerne ordentlig. I år har Sorel ret kløgtigt lanceret en Pac Strap-model - skønne støvler i ruskin med lædervelcro-straps. De er bare så lækre og nemme at få både på og af for den aktive dreng - og stadig varme og vandtætte, så han kun behøves at have ét par vinterstøvler.
Sidste år havde Alfred kun lige lært at gå og havde mest termostøvler på, men i år kan han være meget mere med til leg i sneen. Han har fået et par fine Snow Commander-støvler som jeg er sikker på, at han vil blive glad for - selvom moderen dog ikke er helt tilfreds med farven. Ja, de er nemlig lilla og jeg havde jo nok foretrukket at de var mere blå eller bare sorte. Men superfine er de og dejligt at vide, at han også kan have varme og tørre fødder ligesom sin bror og mor :-)

Nu glæder jeg mig bare til at drengene skal hentes så de kan komme hjem og prøve deres nye støvler - for det er godt nok ved at være for koldt til almindelige sko og gummistøvler.
Dette er et sponsoreret indlæg, men teksten og meningerne er mine. Jeg skriver kun om produkter jeg selv kan anbefale - og jeg elsker vores Sorel-støvler!

3 kommentarer:

  1. Din heldige kartoffel - Elsker også Sorel, jeg fik mit første par sidste år, og de var bare så gode!

    SvarSlet
  2. Åhh hvor er du/I heldige... Med så lækkert fodtøj, må det da gerne blive koldt :-)

    SvarSlet
  3. Ja - superheldige! :-) Og ja, så gør det ikke noget at det er blevet koldere

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...