4. september 2013

Til den søde tand

Atter en gråvejrsdag, men gråvejr er skam ok - når man ikke skal for meget ud, men derimod tilbringe tiden i godt selskab. Jeg skal et smut forbi SMUKSAK, hvor Line passer butikken i dag - og jeg har lidt sødt med: orangechokolademuffins - ikke noget fancy, men nøj de smager godt! Og ligesom jeg - så har Line også en sød tand ;-) Kagerne er kommet i en gavepose lavet af kraftigt tegnepapir og som strop har jeg blot brugt en strimmel turkis stof.

Det er altid hyggeligt lige at kigge forbi butikken, men efter at vi er flyttet til Hørning er det ikke så tit at jeg kommer forbi Borggade. Der kommer hele tiden nye fine ting i butikken og jeg glæder mig til at se, hvor lækkert og flot der er nu - og selvfølgelig til kaffe, kage og en god snak med Line :-)

Kan I have en dejlig onsdag!

2 kommentarer:

  1. Dejligt at kunne glæde andre med en fælles sød tand. Lækker indpakning. Den lille perlestjerne er da for sød. God ide - den skal jeg vist lige huske.

    SvarSlet
  2. Håber i får en hyggelig dag. Jeg er helt misundelig...
    Og det lyder da som en skøn ting til den søde tand.
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...