10. september 2013

Stofknapper - m. stjerner!

Ja, som der står øverst her på bloggen - så er jeg stjernetosset! Så du finder rigtig mange stjerner hos mig i mange forskellige størrelser og materialer. Jeg er imidlertid ikke ene om, at holde meget af stjerner - f.eks. har jeg solgt rigtig mange af disse skønne stofknapper med stjerner. De har været udsolgt et stykke tid, men nu har jeg endelig fået lavet nye og i fem fine farver!

Jeg har lavet nye knapkort - mere enkle end dem jeg lavede til Smuksak (med tapet og syet kant - se her), men jeg synes nu, at de er fine i deres enkelthed og knapperne fremtræder flot mod det lidt grove brune papir. De mindste måler blot 13 mm og de lidt større måler 19 mm og sælges på kort med henholdsvis 5 og 4 pr. kort - til 35,-kr. Du kan se alle farverne enkeltvis på TURKIS-shop´s facebookside. Indtil jeg får den rigtige shop færdig foregår alle bestillinger via mail på mail@turkis-shop.dk

Jeg laver selvfølgelig også stofknapper med andre motiver end stjerner - f.eks. disse fine grønne æbler og der kommer også neonknapper til salg i flere størrelser. Det er imidlertid hårdt for fingrene at klippe de små cirkler stof og derefter at lave knapperne - så jeg holder lige en pause fra knapperne. Tja, måske skulle jeg flette nogle stjerner så ;-)

4 kommentarer:

  1. Det er nogle fine knapper, du har lavet, og de enkle knapkort er lige, som de skal være. Dejligt, at de ikke er pakket ind i plastik.

    SvarSlet
  2. Knapperne er rigtig søde, og jeg kan godt lide dine knapkort. Det rå karton står i flot kontrast til de fine knapper.

    SvarSlet
  3. Tak skal I have - og ja, jeg er heller ikke til plastik og kan godt lide det lidt rå udtryk :-)

    SvarSlet
  4. Hvor de bare flotte alle dine knapper!! Desværre må jeg ikke investere i noget til krearummet, før jeg har brugt af gemmerne, men jeg skriver dem lige bag øret, for de vil da være fine til nogle striktrøjer til drenge.
    God aften
    Karen

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...