25. september 2013

Stjernetosset fødselsdag


Ja, når man har undertegnede som mor - så må man forvente stjerner til sin fødselsdag!
Min søde lille Alfred bliver 2 år i dag!
I aftes lavede jeg pandekager og legede med mine stjerneudstansere
perfekte til at lave disse stjernepyramider med fire størrelser stjerner.
Ret enkelt - men superfint! :-)

Dette fad havde vi med ned i vuggestuen sammen med en masse af årstidens bær
for pandekager og frugt kan (næsten) alle børn lide.

Det er jo onsdag i dag - og dagen bliver kun fejret sammen med storebror, far og mor
og først på lørdag kommer hele familien forbi. Jeg tror dog ikke, at det bliver
med stjernepandekager ;-)


PS - stjerneudstanserne er købt i Tiger

12 kommentarer:

  1. Hjertelig tillykke med den skønne gut!! Fine pandekager. Jeg forventede ikke mindre fra dig...
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  2. Tillykke med ham - min yngste dreng bliver også 2 år i dag ;)

    SvarSlet
  3. Bliver lille Alfred allerede 2 år! Stort tillykke med ham:)
    Fine pandekager, men mangler de ikke noget turkis? ;) Nej, det er bare fis, bliver total lækkersulten af at se dem!

    SvarSlet
  4. Nej, hvor er det en god ide - det har jeg ikke set før - stjernepandekage-kager. Og tillykke med ham:-)

    SvarSlet
  5. Sikke nogle fine pandekager - tænk, at noget så simpelt, kan se så fint ud :D

    Tillykke med Alfred, håber han får en god dag :-)

    SvarSlet
  6. Tillykke med ham. Super idé med stjerne pandekager. Altid sjovt med lidt anderledes måde at serverer maden på:-)

    SvarSlet
  7. Sikke flotte kager og får da helt det helt dårligt over, at jeg ikke lige er sådanne en mor der orker sådanne ting :-)

    SvarSlet
  8. Stort tillykke med ham,håber I får en dejlig dag.

    SvarSlet
  9. Stort TILLYKKE fra mig ;) Han er så skøn og sikken sød mor der giver ham stjerne pandekager. Super sjov ide...han må være stjerneglad i dag ;)
    SvarSlet

    SvarSlet
  10. sikken en god ide. de stjerner må bestemt have givet de små børn stjerner også i øjnene. Tillykke med lillebror. tænk så hurtigt han er blevet to, tiden går så hurtigt.

    SvarSlet
  11. sikken en god ide. de stjerner må bestemt have givet de små børn stjerner også i øjnene. Tillykke med lillebror. tænk så hurtigt han er blevet to, tiden går så hurtigt.

    SvarSlet
  12. Tak skal I have allesammen - for jeres lykønskninger og søde kommentarer :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...