7. september 2013

Øreringe med stjerner på facebook!


Jeg har i mange år flettet stjerner af gavebånd (og andet bånd, papir, tapet m.m.) og længe har jeg haft disse øreringe i tankerne: små flettede stjerner på creoler. Nu har jeg så lavet en større kollektion med hele 18 flotte farver! Jeg er i fuld gang med at lave webshop, men der er rigtig meget arbejde i at få den sat ordentligt op, så det går kun langsomt fremad. Jeg har desuden taget en masse produktbilleder som jeg slet ikke er tilfreds med og nu har jeg besluttet at købe en bedre linse til mit spejlreflekskamera.

Selvom billederne af øreringene ikke er blevet gode nok til webshoppen - har jeg besluttet, at de trods alt godt kan bruges på facebook, hvor jeg har oprettet en TURKIS-shop-side. Indtil jeg får den rigtige shop færdig, kan man fra nu af købe øreringe med flettede stjerner - og øreringe med minihamaperle-stjerner og -trekanter via facebook, hvor jeg har lagt alle billederne op i aftes (dog p.t. ikke alle farver).


Øreringene med flettede stjerner koster 69,-kr/par - og hamastjerner og -trekanter koster 49,-kr/par. De kan bestilles ved at skrive til mig på mail@turkis-shop.dk. 

Jeg har designet en særlig æske til forsendelse og opbevaring af øreringene, da især hamaøreringene kan knække, hvis man ikke er varsom - men de kan selvfølgelig sagtens holde til almindelig brug. Desuden sender jeg selvfølgelig i en boblekuvert - så øreringene skulle meget gerne komme uskadte frem, selv med postdk´s til tider temmelig hårde medfart breve og pakker får ...!

Jeg vil blive meget glad, hvis I vil like min facebookside - og ja, selvfølgelig kommer der jo snart en giveaway til jer her på bloggen, så smut ind og se, hvilken farve du bedst kan lide - der er i hvert fald nok at vælge imellem :-)

Og psst, 7-9-13 tillykke til alle, der skal giftes i dag og børn, der bliver født
- er det mon virkelig århundredes heldigste dag?

3 kommentarer:

  1. Hvor er de fine dine ørenringe med stjerner...har naturligvis liket din FB side...

    SvarSlet
  2. Fine stjerner, fin side. Jeg har selvfølgelig også liket din FB-side. Held og lykke med opbygningen af webshoppen. Jeg glæder mig til at se, hvad du lægger ud.

    SvarSlet
  3. Tak - hvor er I søde :-)

    Til info kommer der selvfølgelig andre skønne ting end øreringe i shoppen ;-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...