19. september 2013

Redesign - trøje


Jeg har længe haft denne herretrøje liggende - lækker blød uldtrøje af et dyrt mærke, fundet i genbrugen og købt med henblik på, at sy om til noget brugbart - og nu er den endelig blevet forvandlet til en ny trøje til undertegnede. Ribben forneden og i ærmerne er genbrugt, men halsen er lavet større og tilføjet en smal orange rib, der står flot til de marineblå og lyseblå striber.

Skønt med en ny og næsten gratis trøje :-) (Beklager billederne, det er ikke nemt at tage billeder af sig selv og jeg hader at blive fotograferet ...) Jeg har flere trøjer liggende, der skal have samme tur med saksen og symaskinen. Genbrug og redesign er skønt, nemt, billigt og kreativt på den bedste måde, synes jeg :-)

10 kommentarer:

  1. Klapper i hænderne - super fin upcycling! Fedt med den orange rib :-)

    SvarSlet
  2. Genbrug når det er bedst - den er virkelig blevet flot. Jeg havde genbrugstema på min blog tidligere i år og der blev også redesignet en hel del.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  3. Hvor er den blevet flot. Genbrug er bare super :)

    SvarSlet
  4. Sødt med den orange kant - har også en del lækre kjoler og bluser liggende, klar til re-designing :-)

    SvarSlet
  5. Hvor blev den bare flot! Sikke en god ide:)

    SvarSlet
  6. Hvor er både du og blusen lækker. Du forstår virkelig at forvandle skrot til guld!

    SvarSlet
  7. lækker bluse, den er da blevet super fed :)
    KH Micha

    SvarSlet
  8. Tusind tak for alle jeres søde kommentarer :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...