9. september 2013

Mange stjerner små


Ser det ikke fantastisk ud, når de små stjerner ligger farvesorteret i akrylæsker! Jeg bliver i hvert fald glad af at se på alle de smukke farver (især på en gråvejrsdag som i dag!) og ja, jeg elsker jo selv stjerner og selvom jeg har flettet uendelig mange stjerner i mange forskellige størrelser og materialer - så synes jeg utrolig nok stadig, at det er hyggeligt.

Men mon jeg har flettet nok stjerner?

Der skal rigtig mange stjerner til, da der jo går to til et par. Det kan imidlertid være lidt svært at gætte, hvilke farver andre godt kan lide - for lidt uventet er der mange, der vælger mint og gul i min GiveAway. Jeg har jo selvfølgelig selv turkis ;-)

Det øverste billede er æsken med halve stjerner til hårnåle - for der skal selvfølgelig være et lige så stort udvalg af farver som til øreringene! Det nederste billede er af de ekstra stjerner til øreringe. Der er stjerner i 18 forskellige farver, men tre af farverne er jeg ikke helt tilfreds med - der er nemlig tydelig kvalitetsforskel på gavebånd og ikke alle er gennemfarvet eller faste nok til at flette stjerner med. Derfor er jeg altid på udkig efter ordentligt gavebånd i skønne farver (selvom manden synes, at det er tosset at købe gavebånd - for vi HAR jo ... mere end rigeligt endda!) 

Kan I have en dejlig mandag - selvom den er regnfuld og grå
så er der her nogle skønne farver at kigge på :-)

4 kommentarer:

  1. Sådan små stjerner minder mig om min farmor, som også flettede små stjerner af gavebånd. Jeg har desværre kun gemt dem i guld, men til hver jul minder de mig så om hende :)kh Pia

    SvarSlet
  2. Rart at se, at der er andre end mig, der synes stjerner af gavebånd er skønne - til alt.
    Og det ser da godt ud, sådan som du opbevarer dem!

    SvarSlet
  3. De er simpelthen så yndige, dine stjerner!

    Synes selv de er ret hyggelige at lave, men ikke i den størrelse! Det må kræve tålmodighed.. og små fine hænder ;-)

    SvarSlet
  4. wow hold nu op der ligger mange timer i de små akrylæsker :-) De er bare så fine! :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...