24. september 2013

Hårnåle m. stjerner

Endelig har jeg fået taget billeder af mine hårnåle med små flettede stjerner.
Som I kan se er der lidt flere farver at vælge imellem end øreringene - nemlig 22 forskellige!
Jeg sælger dem på kort med to hårnåle for 25,-kr
Da jeg har udvidet udvalget af farver gevaldigt (før var der kun 4 farver!)
er det nu også muligt at mix-selv, hvor du frit kan vælge 4 hårnåle for 45,-kr.

Se flere billeder og farvevalg her

Jeg har solgt rigtig mange hårnåle på markeder og i Smuksak - og nu hvor farveudvalget dækker næsten hele farveskalaen, burde der være en farve til enhver festlig lejlighed og ikke kun til jul :-)

Kunne du tænke dig nogle af mine fine hårnåle 
skal du blot skrive til mail@turkis-shop.dk.

Kan I have en dejlig tirsdag :-)

2 kommentarer:

  1. Hvor er de flotte - top labre farver. Jeg glæder mig til at se dem real life på torsdag...
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  2. Tak søde Stine - glæder mig til at se dig i morgen :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...