8. september 2013

GiveAway - Øreringe m. flettede stjerner AFSLUTTET


Som lovet kommer her en lækker GiveAway, 
hvor du kan vinde et par af mine øreringe med små flettede stjerner.

Du kan frit vælge mellem de 15 viste farver som er:
Mint, Grøn, Lys blå, Turkis, Hvid, Sølv, Sort, Guld
Lilla, Pink, Rosa, Rød, Orange, Lys orange og Gul
(det er lidt svært at se forskel på rød og orange på billedet)


Du kan se enkeltbilleder af næsten alle ovenstående farver på TURKIS-shop´s facebooksiden

For at deltage skal du blot skrive en kommentar til dette indlæg, 
hvor du skriver, hvilken farve du kunne tænke dig.

Du er meget velkommen til at like facebooksiden, men det er ikke et krav for at deltage
Jeg lukker for tilmelding søndag d. 22. september og finder en vinder.

Øreringene koster 69,-kr/par + forsendelse
og kan købes ved at skrive til mail@turkis-shop.dk

56 kommentarer:

  1. De er bare rigtig fine, dine øreringe! Sådan et par vil jeg gerne vinde. Og det er svært at vælge farve. Ønsker mig de gule, hvis jeg er heldig at vinde! Kh Charlotte

    SvarSlet
  2. Ih hvor er de fine. Jeg ville elske at være ejer af de fine guld-farvede. De ville passe så fint ind i gardaroben. Mvh Ruth (ruthszoeke@gmail.com)

    SvarSlet
  3. de er så fine! jeg krydser fingre for et par i mint :)

    SvarSlet
  4. De er da bare rigtig fine, prøver lykken. Tænker sådan et par i lysblå kunne være sagen.

    SvarSlet
  5. Hvis jeg er heldig, skal det være de røde

    SvarSlet
  6. Jeg kunne godt være lun på et par af de sorte :)

    SvarSlet
  7. Ej, hvor er de fine, god ide. Hvis jeg vinder, vil jeg gerne have et par gule :)

    SvarSlet
  8. Julefrokosterne står (næsten) for døren, så jeg ville elske et par i guld. Det er da juleglæde.

    SvarSlet
  9. Hvor er de bare fine, Christine! Jeg tror det skal være de sølvgrå, hvis jeg vinder :-)

    SvarSlet
  10. Hvor er de bare smukke... Men hvilken farve... hmm.. jeg kan lide den mint, de blå, gul... ja............ hvis jeg skulle være så heldig og vinde... så vil jeg gerne overraskes :-)

    SvarSlet
  11. Hvor er de fine. Jeg ønsker mig et par i mint! :)

    SvarSlet
  12. Jeg er helt vilde med de pink farvede, de vil passe perfekt til min Du Milde kjole...
    God Søndag / RikkeBo

    SvarSlet
  13. Klart klart... det skal være de røde ;-D

    SvarSlet
  14. Wow, Sikke et pille-arbejde at lave dem! Og flotte flotte fotos du har taget. Hvor er de fine :) Vælger selvfølgelig sort ;)

    SvarSlet
  15. et par grønne ;)

    God søndag :)

    Mvh Eva

    eva_vejlstrup@hotmail.com

    SvarSlet
  16. De er simpelthen så fine!!
    Jeg ønsker mig et par i mint, da de vil matche perfekt til min nye mint-farvede neglelak :-)
    Mvh. Julie, a-teaholic.blogspot.dk

    SvarSlet
  17. Hold da op, hvor er de fine! Er det bare alm. flettede stjerner?
    Jeg synes rigtig godt om mintfarven. Hvis jeg er heldig, så skal min søster have dem - Hun elsker stjerner og jeg elsker hende :)
    Hav en dejlig dag!
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  18. En rigtig fed idé.
    Kunne godt tænke mig de grønne.
    Maia mejse2109@gmail.com

    SvarSlet
  19. Rigtig fine helt sikkert de sorte er at foretrække, hvis jeg er den heldige

    SvarSlet
  20. Ej hvor er de bare fine. God idé :) Aner ikke hvilken farve jeg helst vil vinde, men tror jeg siger turkis :)

    SvarSlet
  21. De er alle skønne, så valget af farve er rigtig svær, men hvis jeg kaster et blik over kjolerne i skabet som de ville være fine til, så vil de sølvfarvede passe til de fleste, så dem ønsker jeg mig, hvis jeg skulle være den heldige vinder.
    MVH Rikke

    SvarSlet
  22. Hvor er de bare smukke, Christine. Jeg har jo allerede et par i brændt orange, men de grønne er også meget mig.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  23. Ååhh, det er svært at vælge :o)
    Men tror sort eller guld...

    SvarSlet
  24. Det er en fin ide.
    Jeg er vild med de gule:-)

    SvarSlet
  25. hvor er de flotte :-)

    og hvis jeg er heldig så er Pink lige mig :-)

    Reklame-for-Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  26. Hvid, rød eller sølv.. kan ikke vælge, så hvis jeg vinder, ønsker jeg at blive overrasket.

    De er i øvrigt vildt fede! :-D
    Julefrokost... kom an!


    Helle - garnkoglen

    SvarSlet
  27. Jeg vil godt vinde de lilla.

    denlilleverden@godmail.dk

    SvarSlet
  28. Hvor er de fine allesammen! Tænk at kunne flette så småt.
    Hvis jeg bliver den heldige, vil jeg meget gerne bede om de røde.
    Kh Lotte (www.lottesroom.blogspot.dk)

    SvarSlet
  29. Hver jul laver jeg som besat en bunke flettede stjerner. Jeg er vil med dem og ville elske at have dem som øreringe. Jeg vælger sølv, hvis jeg vinder. Og dåner ellers over det store udvalg af farver, og hvor fine de er alle sammen.

    SvarSlet
  30. Ej hvor er de fine og super fed idé! Jeg kan ikke vælge mellem sølv, gul og orange, så hvis jeg utroligt nok bliver den heldige så må du vælge.

    SvarSlet
  31. De er super fine og det er svært at vælge - men det må blive lys orange, hvis jeg err heldig :-)
    God mandag :-)
    Mange hilsner,
    Mette

    SvarSlet
  32. Super smukke!
    Jeg vil gerne være med i puljen om et par røde.

    SvarSlet
  33. Det er stjerne flotte.
    Ønsker mig et par i sort.

    anettesachmann@hotmail.com

    SvarSlet
  34. WAUW - jeg er vild med guldstjernerne - de er simpelthen for seje...
    Pia Damgaard
    piaogjan@hotmail.com

    SvarSlet
  35. Nej, hvor er de fine! Hvis jeg vandt, ville jeg vælge de lyseblå :-)
    http://09tiblog.blogspot.dk/

    SvarSlet
  36. Jeg er også varm på den sorte:-)
    Kh Jonna

    SvarSlet
  37. Krysser fingre for et par i guld!

    SvarSlet
  38. Hvor er de flotte! Mine ører ville elske et par i sort! Mvh. Caroline Rødsgaard, Catuvihu@hotmail.com

    SvarSlet
  39. Jeg vil gerne eje de flotte lyserøde, hvis jeg vandt. :)

    Vh Mia
    missen.5@hotmail.com

    SvarSlet
  40. De er helt vildt fine...hvis jeg er den heldige vil jeg satse på et par sorte...

    SvarSlet
  41. De er godt nok fine.
    Det er svært at vælge, men tror valget ender på de grønne, hvis jeg er heldig.

    SvarSlet
  42. Sikke nogle flotte øreringe!! En af mine veninder har nu i tre decembre i træk, prøvet at lære mig af flette stjerner, det er mig umuligt at lære, håber derfor på held i denne konkurrence.

    Hvis jeg skulle være heldig (én gang skal jo være den første), så ønsker jeg mig et par i sølv... eller turkis....eller lys blå.

    SvarSlet
  43. Jeg vil gerne vinde et par lilla, du er meget velkommen til at deltage i min giveaway på http://denkreativeidemager.blogspot.dk/2013/09/1-ars-giveaway.html

    SvarSlet
  44. Ihh hvor er de fine - Jeg prøver lykken og skulle jeg være den heldige ville jeg vælge et par gule :)

    /Jeanet - www.jbodilsen.blogspot.dk

    SvarSlet
  45. Hvor er de skønne! Jeg elsker dine klare farver!

    Hvis jeg skulle være heldig, ønsker jeg mig de gule.

    SvarSlet
  46. De er bare flotte! Hvis jeg er heldig, ønsker jeg mig et par sorte :-)
    Vh. Sarah (risse.madeleine@gmail.com)

    SvarSlet
  47. De er fine! uhh svært at vælge - men tror det må blive de sorte :D
    Håber også du har lyst til at deltage i min giveaway om en lækker Tassimo maskine - http://vinterfryd.dk/tassimo-giveaway/
    Malene // Vinterfryd.dk

    SvarSlet
  48. Hvor er de fine alle sammen.
    Skulle jeg være heldig, er jeg mest til de sorte ;O)

    SvarSlet
  49. Hvis jeg var den heldige ville de grønne eller et par røde være sagen :) Krydser fingre :)
    Mette Nielsen
    mette.nielsen153@gmail.com

    SvarSlet
  50. åhh de er fine og et par i sort vil passe sååå fint til mig og julemåneden

    Laila Jensen
    regnbuens@hotmail.com

    SvarSlet
  51. Hvor er de skønne! Jeg vil elske at have et par lyseblå :-)

    SvarSlet
  52. Årh, de er virkeligt flotte! Jeg ønsker mig et par i mint.

    Smil, Anne Kathrine ak(at)kompedal.dk

    SvarSlet
  53. Nøj det vil gøre én så STJERNELYKKELIG! De røde - naturligvis!
    <3 Susanne e-mail; 10ifamilien@heleherligheden.dk

    SvarSlet
  54. Er vild med dine øreringe og har selv flettet stjerne i alverden materiale og størrelser.
    Skulle jeg være heldig vil jeg blive super lykkelig for et par hvide :-)

    SvarSlet
  55. Jeg er helt vild med de pink stjerner :) Håber jeg er den heldige :)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...