6. september 2013

Beskidte nye bukser!

Det er ikke nemt at få lov til at tage billeder af Magnus og af samme grund har jeg kun få billeder af det tøj jeg syr til ham. Ofte syr jeg om aftenen også får han tøjet på allerede næste dag fordi han heldigvis stadig bliver glad for det tøj jeg syr til ham og derfor vil have det på med det samme. Problemet er så, at jeg sjældent når at få taget billeder af tøjet - inden det er taget i brug og med tydelig slidtage.

Disse bukser syede jeg dog i dagslys - hjemme hos Anna i går. Det er nogle simple bukser uden forlommer, men med andre fine detaljer. Jeg har indsyet orange kantebånd i sidesømmene og derefter påsyet det smalle bånd med dødningehoveder. Der er kommet en enkelt baglomme med matchende orange detalje. 

Alle de bukser jeg har syet til den lange børnehavedreng det sidste halve års tid har været med glat front og elastik i bagstykket. Midtbag har jeg fastsyet et mærke med teksten 'the Boss'. Jeg har lavet "blind oplægning" med orange kantbånd.

Billedet er taget på børnehavens legeplads, men han nåede næsten at stikke af inden jeg fik mobilen frem. Så dette billede er så det eneste billede jeg kan fremvise af de nysyede, men nu temmelig beskidte bukser. Et sandt "in action-pic". Farverne snyder - for de er ikke brune, men koksgrå babyfløjl.

Kan I have en dejlig weekend allesammen :-)

4 kommentarer:

  1. Hvor er de fine, Christine. Og det virker som om de sidder godt på ham. Jeg plejer at bestikke Lara med et par vingummier - så vil hun gerne agere model. Ja, ikke særlig pædagogisk, men det virker;-)

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  2. Hvor er det nogle fede bukser med lækre detaljer :-) super inspiration - tak for det og god weekend :-)
    Kh Line

    SvarSlet
  3. Med nye skønne bukser og solskin på legepladsen, hvem har så tid til at stå stille og få taget billeder :)

    SvarSlet
  4. Skønne detaljer.... Det er kunsten ved drengetøjet!!! En kunst jeg øver mig på, da jeg jo i mange år "kun" har syet til piger!

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...