21. august 2013

Stilstand og travlhed

Ja, bloggen har været gået næsten i stå og jeg synes, at det er svært at komme i gang igen. Jeg er rigtig glad for min blog og derfor ærgrer det mig, at jeg ikke har formået at holde den opdateret som den ellers har været i de tre år den har eksisteret. 

Det er ellers ikke fordi, der ikke har været potentielle spændende indlæg at skrive - men ja, de er bare ikke kommet længere end til en kladde eller i hovedet. Men nu vil jeg altså blogge igen - for jeg savner min blog! På trods af den manglende aktivitet, kommer der nye læsere til næsten hver dag - så nu er det da vist på tide, at alle jer nye læsere også får nogle nye indlæg :-)

Jeg har travlt med jobsøgning og håber selvfølgelig snart at få mere ro på hverdag og fremtid, når jeg forhåbentlig lige om lidt begynder på nye spændende udfordringer på en ny arbejdsplads. Mens jeg fordriver den pinagtige ventetid før jeg får svar på ansøgningerne - er jeg i gang med et noget andet meget spændende. Det er et omfattende, men skønt og langsigtet projekt - som I måske kan gætte jer til, men som jeg vil vente med at fortælle mere om ... 

Billedet viser et smugkig fra mit netop etablerede mini-fotostudie. Spændende ikk´? ;-)


3 kommentarer:

  1. Spændende og sikke et fint fotostudie:)

    Du skal ikke være ked af den manglende aktivitet på bloggen, hele blogland har ligget øde hen denne sommer!
    Men nu begynder mange at røre lidt på sig igen, det hjælper altså lidt på motivationen til at lave nye indlæg;)
    Glæder mig til at høre mere

    SvarSlet
  2. Dejligt at du er tilbage, glæder mig til at læse nye indlæg fra dig

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...