29. august 2013

Sensommer og tanker om "bloglivet"

Fra mit dejlige kontor/krearum ser jeg ud på en stor sommerfuglebusk, der i den sidste tid har været fuld af sommerfugle. I dag er det imidlertid overskyet og ingen sommerfugle at se i busken - men I skal da ikke snydes for dette solskinsbillede.

Jeg kan personligt godt lide denne sensommertid og overgangen til efterår og derefter vinter. Efter et forår med udlængsel og glæden over flere lyse timer og tiltrængt varme og grønne omgivelser - så byder efteråret på vind i håret, smukke farver og atter fordybelse med indesysler.

Som jeg skrev forleden om stilstanden på bloggen - så er jeg rigtig glad for min blog, men det er ikke kun min egen blog jeg er glad for. At have en aktiv blog åbner nemlig også døre til mange andre ting, der direkte eller indirekte har noget med ens blog at gøre. For mit vedkommende er jeg blevet overvældet af de mange, der har kontaktet mig og heraf har jeg fået mange personlige og skønne bekendskaber.

I går besøgte jeg søde Stine, som har været igennem en meget hård periode i sit liv, men med glæde kunne jeg se og mærke på hende, at hun atter er ved at få fodfæste og gradvist mere energi til at komme videre og i den helt rette retning for hende. Tak for et dejligt besøg Stine - og du er jo også altid velkommen her :-)

Julia besøgte jeg forleden for at se hendes nye fine lejlighed - vi var næsten naboer før, men nu er vi begge flyttet. Dejligt at vi alligevel stadig kan ses. I morgen glæder jeg mig til at besøge dygtige Eva, der har en gave til mig - jeg ved, hvad gaven er og den er så fin ligesom alt andet hun laver. I skal selvfølgelig nok få billeder snart. I næste uge skal jeg besøge skønne Anna og det kommer I til at høre meget mere om ;-)

Jeg er utrolig glad for alle disse og mange andre personlige relationer min blog har givet anledning til. Dertil har min blog affødt en række spændende muligheder for samarbejder fra mange forskellige kanter. Derfor betyder min blog meget for mig - og nu ser det endelig ud til, at jeg kan få gang i bloggen igen.

Tusind tak fordi I kigger med hos mig 
- og tak for alle de søde hilsner I har skrevet til mine seneste indlæg.

14 kommentarer:

  1. Det er jeg glad for at høre - synes din blog er super inspirerende og fyldt med fede drengeting :-)
    Mvh
    Karin

    SvarSlet
  2. Hvor lyder det dejligt med gode blogbekendtskaber der udvikler sig til ægte venskaber. Jeg er stadig så ny blogger at det er begrænset med både kommentarer og bekendtskaber, men måske sker det også for mig en dag ? (hvis alle da ikke til den tid er rykket videre til IG. Jeg er IKKE first mover!) Men på trods af, at jeg måske har noget til gode, glæder jeg mig meget over at mærke den varme og glæder der findes i blogland. Det er sgu rart :)
    Hav en dejlig næsten-efterårsdag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er helt fantastisk - og hvis man er lidt opsøgende, f.eks. tager til blog-træf m.v., så kommer du helt sikkert også til at få gode venskaber :-) Og nej, IG er heller ikke lige mig ...

      Slet
  3. Hvor var det et dejligt indlæg. Jeg har det fuldstændig som dig. Jeg har allerede nu mødt flere mennesker som er ligeså tosset kreativ som mig, og som kan glæd sig over en lille ny detalje- som min mand ellers ikke lægger mærke til. Hvis ikke jeg havde læst med på blogge er det heller ikke sikker, jeg var kommet til at kende noget til Smuksak. Er glad for at have mødt dig en enkelt gang- måske vi mødes igen en dag:-) Knus Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Heidi - jeg regner da bestemt med, at skulle se meget mere til dig. Nu bor vi jo heller ikke så langt fra hinanden og du er altid velkommen her :-)

      Slet
  4. Sikke et dejligt indlæg!
    Skønt med alle de positive ting bogen har kastet af dig for dig. Og dejligt at læse det i en tid hvor jeg Ellers Synes Mange snakker om krise i blogland :).

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Maj - ja, det er vist ikke kun hos mig, at der har været stille, men dejligt at blogland er ved at live op igen og jeg elsker at kigge med hos dig :-)

      Slet
  5. Hej kære Christine - dejligt indlæg. Jeg går og er lidt bekymret over al den snak om blogkrise?! Jeg har i hvert tilfælde ikke tænkt mig at stoppe med at blogge, for jeg syntes det er så fantastisk at komme i kontakt med så mange andre krea-nørder ;) - ps: glæder mig også til at se dig i morgen :) :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis der har været en blogskrise - så er den forhåbentlig slut nu. Jeg vil i hvert fald gøre mit til i første omgang at få liv i min egen blog igen ;-)

      Slet
  6. Sikke et dejligt indlæg! Det er skønt, når venskaber opstår fra uventet kant. Jeg nyder at få inspiration fra din blog, og jeg glæder mig til også at læse med fremover.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Christina - og tak for dit fine indlæg :-)

      Slet
  7. Kære Christine

    Ja, sådan har jeg det også med bloglivet. Jeg nyder også at følge din blog. Og jeg glæder mig rigtig meget til at se dig i næste uge. Skønt, at du vil komme forbi:-)

    Kh
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig rigtig meget til at se dig Anna - det er et privilegium at kende en så kreativ og hjertevarm person.

      Slet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...