5. juli 2013

Små praktiske håndklæder

Er det bare mig - eller synes I ikke også at håndklæder er for store? Altså dem til at tørre hænder i. Jeg synes, at de er for lange og ser ikke særlig pæne ud når de hænger og slasker. Nu hvor vi har tre steder (to toiletter og bryggers) hvor der vaskes hænder og derfor skal have håndklæder - så har jeg lavet nogle mindre håndklæder i en mere praktisk størrelse.

De er lavet af et stort håndklæde klippet i fire stykker og ender med at blive 55x31. Jeg har syet kantbånd på og afsluttet med en kant af små firkanter 7,5x7,5 syet sammen så der er 10 i alt, hvilket passer perfekt til det opklippede håndklæde. Og ja, der er jo så fire i alt - men de andre er til vask.

Små håndklæder er mere praktisk synes jeg, da de ofte skal vaskes og de her ser da også pænere ud at have hængende - og der er klippet til fire mere.

Weekenden står på flytning for svigermor og fødselsdag for ældstesønnen, som bliver fem på søndag og nu hvor vi har have og de lover godt vejr - så skal det jo fejres sammen med hele familien, der kommer til kage, is og hvad vi ellers finder på.

Kan I have en dejlig weekend :-)


2 kommentarer:

  1. skøn ide - vil helt sikkert kopiere den :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt, at du kan lide idéen - og håber, at du får nogle fine håndlæder ud af det :-)

      Slet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...