16. juli 2013

Kunsten at puste til en mælkebøtte






Vi nyder sommeren og tilværelsen i parcelhuset - det er fantastisk med haven når man har to drenge, der begge har sommerferie sammen med mor i disse dage. Jeg glemmer helt at få taget billeder af drengene - men her har jeg fanget Alfred i færd med at afprøve nye færdigheder med at puste til en mælkebøtte.

Det er fantastisk at følge med i, hvordan Alfred udvikler sig og hele tiden lærer nye ting. De to drenge er meget forskellige, men har allerede stor glæde af hinanden. Magnus må jeg imidlertid ikke tage billeder af så det er sjældent at jeg når at få et ordentligt billede af ham. Han bliver så stor og det hele går nogle gange så stærkt - så det er med at nyde dagene og sommeren nu den er her.

Håber I nyder sommerdagene sammen med dem I holder af

1 kommentar:

  1. Hej Christine :)

    Det lyder vel nok dejligt :) sikke en dejlig dreng han er Alfred. Det er sjovt, hvordan ALT kan være spændende, når man er barn :)

    Ærgerligt, at vi ikke må se Magnus. Men mon ikke han bliver mindre kamerasky med tiden. Jeg håber, at det går godt i Smuksak.

    Kh. Jenny

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...