10. juli 2013

"Klodset" turkis drengetøj!


Som de fleste af jer trofaste læsere ved - så syr jeg næsten alt drengenes tøj (se Magnus´ 95% homemade garderobe her) Magnus synes heldigvis stadig at det er fint, at jeg syr hans tøj og beklager sig aldrig over dét jeg syr til ham - men han er jo en rigtig dreng, der synes at superhelte er seje og som jeg har nævnt nogle gange, så er han meget glad for Star Wars og Lego.

Derfor har jeg sagt ja til at kigge forbi Lego Wears drengetøj - hvor der netop nu er tilbud på en masse sejt drengetøj, bl.a. med Lego Star Wars. Magnus har næsten ingen bluser med print så derfor har jeg bestilt et par stykker til ham og denne kasket med den foretrukne Lego-Jedi
Ja, det er selvfølgelig et ekstra plus - at der faktisk findes en del drengetøj i turkis! Magnus´ ynglingsfarve er dog fortsat rød - den sejeste drengefarve ifølge den nu 5-årige, så der er er også en rød t-shirt på vej til ham. Sommerens øvrige t-shirts og shorts er fortsat fra mors maskine - også må vi, hvor længe det varer ved.

Dette er et sponsoreret indlæg, men teksten og meningerne er mine. Jeg skriver kun om produkter jeg selv kan anbefale
Billederne er lånt fra LegoWear/StarWars

3 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine ting når det nu endelig skal være :)...
    Trond er igennem de seneste uger begyndt at acceptere 'købebukser' og efter nu 7,5 år med han som min mest trofaste fan og aftager begynder jeg at mærke at det lakker mod enden. Så jeg skal også til at finde ud af hvor man køber drengetøj ;)..

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, hvor dejligt at høre - at der forhåbentlig går nogle år endnu med at sy drengetøj :-) Ja, det er lidt uvant at KØBE tøj ;-)

      Slet
  2. Så er der Ninjagobluser på vej til os... Yaiiii :D
    Tusind tak for tippet, har en dreng der blir sååååå glad nu!

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...