25. juli 2013

Det summer af sol ...

Drengene og jeg er taget til Ærø. Vi nyder  sydhavsøens skønne natur og strande - især drengene for deres moder blev stukket af en arrig bi allerede første dag. Jeg er allergisk overfor næsten alle slags stik fra summende insekter og foden er hævet en del mere siden billedet og et godt stykke op ad benet med - og det på trods af, at jeg blev stukket på lilletåen ...

Nå, men drengene nyder ferie og sommer - og jeg har heldigvis en god bog med, Elefantens rejse af José Saramago (en af stadig mange Nobelpris-vindere jeg mangler at læse)

Håber, at I nyder sommeren :-)

2 kommentarer:

  1. Ay, hvor lyder det dejligt. Vi tager til Ærø på søndag og skal være i sommerhuset en 10 dage- det bliver så dejligt. Måske vi støder ind i hinanden? Knus Heidi

    SvarSlet
  2. Dejligt med ferie og strand, men knap så dejligt med stik. Har du husket antihistaminen?

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...