17. juni 2013

Kreablog?

Det er frygtelig lang tid siden, at der har været noget kreativt på bloggen og desværre er det fordi, der ikke har været noget at skrive om og vise frem. Mit krearum er heller ikke færdigt endnu til fremvisning og jeg kan ikke rigtig tage mig sammen til at få noget færdigt ... Men lidt er det da blevet til og det får I et par glimt af her - noget er færdigt, mens andet stadig har nogle syninger tilgode for at kunne tages i brug.
Jeg er forsøgt med billeder på iPad'en da jeg ellers aldrig ville få billeder på bloggen - men håber snarest at få taget nogle ordentlige billeder af nogle af de ting, der trods alt er blevet færdige. Drengene har også fået et par t-shirts, men ellers er jeg ikke kommet i gang med sommergarderoben og det er ellers på høje tid ... 

Jeg skal lige have forberedt eksamensspørgsmålene og overstået eksamenerne - samt sendt ansøgninger så jeg forhåbentlig kan blive ved med at undervise fra august af. Ellers har jeg haft travlt med haven, hvor der til gengæld er sket rigtig meget - også håber jeg, at der også bliver tid til lidt krearier ind i mellem.

Kan I alle have en dejlig mandag derude :-)




6 kommentarer:

  1. Det lyder til du har mere end rigeligt om hovedet - men skønne sneakpeaks!

    SvarSlet
  2. Ser spændende ud og glæder mig til at se lidt billeder af jeres nye hus. Du er savnet på bloggen ;-)

    SvarSlet
  3. Men det er samtidig helt forståeligt med alt det der sker i øjeblikket. Rigtig god uge til dig.

    SvarSlet
  4. Det ser spændende ud, alle de små glemt du viser..

    SvarSlet
  5. Glæder os til at du spytter lidt ud på bloggen igen, når overskuddet dukker op igen. Kender det godt. Lige nu er jeg inde i en god periode, men det kan lige så hurtigt vende igen.

    SvarSlet
  6. Jeg er vild med det blå/turkis/hvid stribede, er det et tæppe eller sengetøj? :)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...