28. juni 2013

Aaaav ...


... Ja, det kan åbenbart lade sig gøre ... Og hold fast, hvor gør det ondt ... Hvis du ikke kan se det på det slørede billede, så er det lykkedes mig at sy mig i fingeren - tværs gennem fingeren, gennem neglen pg ja, nål og tråd skal trækkes ud samme vej som de kom og det gjorde dæleme ondt ... Nå, men det blødte da lidt så på med et plaster. Der gik nu ikke lang tid før fingeren blev meget varm og begyndte at dunke og blive lidt stiv - så nu venter jeg på, at manden kommer hjem så han kan køre mig til Kolt (hvor den nærmeste åbne lægepraksis denne fredag eftermiddag befinder sig) også skal jeg have en stivkrampevaccination ... Hm, og jeg ville bare lige sy et par bukser til Magnus da han virkelig mangler bukser i dette halvkolde sommervejr, men han må vente lidt endnu ...

God fredag til jer - og forhåbentlig uden klodsede, smertefulde uheld!

20 kommentarer:

  1. Av av! Jeg prøvede det som teenager, og glemmer det aldrig!!! God bedring og god weekend

    SvarSlet
  2. jeg får helt ondt i maven ... håber det går bedre nu med din finger :)

    SvarSlet
  3. Av for f. . . . . Jeg har også prøvet, men der gik nålen ned ved siden af neglen. Det her må ha været slemt.

    SvarSlet
  4. Av for S.... og så da lige, rigtig god ide at få en stivkrampe. Imponerende hvor stille du sidder!!

    SvarSlet
  5. Av av av... Og så med tråd og det hele. Din stakkel altså.

    SvarSlet
  6. Av av av... Og så med tråd og det hele. Din stakkel altså.

    SvarSlet
  7. For pokker da - jeg føler med dig. Tænk at du kunne overskue at tage et billede

    SvarSlet
  8. Åh nej dog, det ser virkelig ikke rart ud, håber du trods alt får en dejlig weekend.

    SvarSlet
  9. Av for s.... Håber du fik en stivkrampe, og som andre skriver, sejt at du havde overskud til at tage billeder.

    SvarSlet
  10. Tillykke! Så er du jo en rigtig syerske ;-) Jeg har set rigtig mange akkord-syersker med sådan en finger, har vidst aldrig prøvet det selv... men jeg har mødt kniven på overlockeren et par gange og så er der jo den med knappenålene man tror man har slugt, for de var da lige her i munden var de ikke? God bedring :-)

    SvarSlet
  11. Aaaavv... Troede kun at det var min mand der kunne sy igennem fingeren - det var dog dengang i folkeskolen. God bedring med fingeren!

    SvarSlet
  12. AVV...prøvede det selv for maaange år siden på fritidshjemmet. Opdagede det ikke selv, men pludselig sagde drengen ved siden af...øhhh du har syet dig i fingeren.....også gjorde det ondt. Den brækkede på vej ud og jeg var omkring skadestue osv. for at få stumpen ud. God bedring med den!!

    SvarSlet
  13. av av. Ret overskudsagtigt af dig at tage et billede af det :)
    Jeg har en gang prøvet noget lignende, hvor jeg trådte en sy-nål op i hælen s den sad fast i knoglen, hvorefter nålen knækkede og blev siddende. Jeg husker tydeligt røngentbilledet og lægernes overraskelse (fordi de ikke troede på mig).

    kh Ditte

    SvarSlet
  14. Nej avavav!! Hvordan kunne det dog lade sig gøre?
    Håber fingeren har det bedre!

    SvarSlet
  15. Av av av...det er en farlig hobby..... god bedring.

    SvarSlet
  16. Avs ...ja det gør nas det der...som gammel syerske fra den gang vi arbejdede på akkord har jeg prøvet det der adskillige gange...egentlig synes jeg det gjorde mest ondt dagen efter... God lørdag til dig

    SvarSlet
  17. EEEEEEEEJ nej nej nej, puha. Stakkel.

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...