10. maj 2013

Min fredag


Jeg er alene hjemme! Det i sig selv er ret usædvanligt - drengene er hos mine forældre og manden er på arbejde og har jeg det meste af dagen alene i huset for første gang.

Aah - sove længe, en for engang skyld varm kop kaffe, luftig og glad musik og et sommermix af prikker og striber samt mine nyindkøbte turkise leggins!

Den blå "fjedrestjerne" har altid haft en fast plads på mit kreabord - siden jeg fik den af manden for 10 år siden. Nu står den i vinduet som kontrast til den grønne have. Det er lidt køligt og blæsende i dag med grå skyer - men det har ingen afsmitning på humøret!

For i dag skal jeg hygge mig og nyde livet! Krearummet skal tømmes for kasser og store poser med stof m.v. Holmlampen blev samlet i aftes og skal hænge over arbejdsbordet og det med lamper mangler vi en del af - både at få købt til de forskellige rum og dem vi har mangler at blive sat op.

Når manden kommer hjem - skal vi et smut forbi Ikea og et byggemarked også skal vi ud at spise et lækkert sted i Aarhus. Der har været bestilt bord længe og arrangeret børnepasning - for vi har 10-årsdag på torsdag også skal der en god middag til, bare os to!

Må I alle få en rigtig dejlig fredag og weekend :-)

4 kommentarer:

  1. Åhh det er så dejligt at få lov at være helt alene hjemme indimellem, det er ihvertfald noget jeg sætter stor pris på :-)
    Tillykke med jeres 10 års dag, håber I får en god aften i hinandens selskab :-)

    SvarSlet
  2. Lyder som en fantastisk dejlig fredag, Christine! NYD, NYD, NYD dagen, til fulde!

    Knus fra Marthe

    SvarSlet
  3. Ih, NYD dagen. Lyder helt fantastisk. Og tillykke med 10 års-dagen, det har vi også til august- mon han så snart kan finde ud af at komme på knæ (min mand altså) Knus Heidi

    SvarSlet
  4. Åhhhh det lyder virkelig lækkert, men vidst også tiltrængt efter alt det du laver lige for tiden. Du må have en rigtig hyggelig dag og aften. ;-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...