22. april 2013

Slut med flyverdragt!


Dejligt! Endelig forår - men stadig køligt i skyggen, så frem med termotøjet. Lillebror kan netop passe Magnus´ første sæt, mens storebror skal have et nyt sæt - og termotøj vælger jeg at købe som noget af det eneste jeg ikke syr selv.
Heldigvis slut med flyverdragter - men billedet er kun nogle uger gammelt og der kan anes sne i baggrunden!

Da det er sjældent at jeg køber tøj til drengene og jeg ikke har tid til at kigge i fysiske butikker - så tænkte jeg, at jeg ville forsøge mig med nethandel - hvilket også er lidt ukendt for mig (jeg foretrækker nemlig fysiske butikker). Derfor har jeg fået lidt hjælp - og blev foreslået at kigge på Magasins Børnetøjs-side. Magasin er jo et butikscenter, hvor mange forskellige butikker er samlet - og som netshop er det smart fordi man kan vælge mellem mange forskellige mærker. Så nu har jeg fundet både termotøj, en forårsjakke og lidt basistøj til begge drenge - for der er ingen tid til tøjsyning pt. og nyt tøj er der brug for, Især til Magnus, der atter er vokset ud af så godt som alt hans tøj ... Nu er der nyt på vej til ham og hvor var det nemt og hurtigt at finde og vælge tøjet fra computeren - ja, måske moderen også snart skal have lidt nyt i garderoben ... ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...