22. april 2013

Ny og let stil

Ja, billedet er taget med mobilen lige efter at saksen har været igang!
Der sker ikke så meget på bloggen - men en masse hjemme hos os og mig! Jeg fandt endelig tid til at blive klippet - i Skive (hvor de vist ikke er vant med asiatisk hår) Der er røget omkring 30 cm af så det er noget, som bogstaveligt talt letter og kan ses. Jeg er meget tilfreds med frisuren - og med et lettere hoved kommer måske også mere overskud og energi til de næste hektiske uger. Der er meget at se til her i de sidste undervisningsuger - og vi får nøglerne til huset allerede i morgen og begynder at flytte torsdag, men har ikke pakket endnu ... Stresset? Nej, da ... Officielt skifter vi først adresse til Hørning d. 1. maj, men satser på allerede at sove i vores nye hjem i denne weekend!

5 kommentarer:

  1. Hvor klæ'r det dig bare super godt. Spændende med jeres nye hus, glæder jeg mig til at følge med i fra sidelinjen.

    SvarSlet
  2. Kære Christine
    Hvor er det bare fint til dig! Det er bare super skønt med ny, lettere frisure! Jeg har også planer om det samme inden længe, det er så skønt nu hvor foråret (nesten) er her :0)

    Og hvor spændende med jeres nye hus! Tillykke med det, og at I snart flytter ind! : )

    Kh Marthe

    SvarSlet
  3. Hvor er det spændende at skulle flytte i hus. Tillykke med det.
    Og sikke en fin frisure:)

    SvarSlet
  4. Det bliver da dejligt at flytte i nyt hus. Håret er blevet rigtig fint.
    Hilsen Heidi
    www.ehv16.dk

    SvarSlet
  5. Hold kæft det klæder dig Christine! :) det er rigtigt forårshår. Det bliver så spændende med huset :)
    Jeg håber vi ses lørdag? :)
    Klem Pernille

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...