8. april 2013

For en god sag

Magnus var sammen med far ud og gå i går - i to timer for at støtte Kræftens Bekæmpelse og fik samlet så mange penge ind, at han til sidst ikke kunne bære indsamlingsbøtten. Ja, for det er de færreste, som ikke vil støtte så god og tiltrængt sag - og hvem kan sige nej til ham her :-)

Min mand mistede sin far for 11 år siden - til lungekræft. Det passer lige med, at jeg aldrig har mødt min svigerfar (min mand og jeg har 10-årsdag til maj) Det betød derfor meget for min mand at støtte Kræftens Bekæmpelse og desuden fik han og Magnus nogle gode timer sammen. Vi er så stolte af ældstesønnen - som slet ikke beklagede sig over de mange trapper op og ned i Aarhus midtbys gamle bygninger uden elevator og sagde pænt tak til alle.


4 kommentarer:

  1. Hvor er det god stil! Og jeg synes det er fantastisk at jeres søn var en del af det. Rigtig god idé.
    K.h.
    Christina
    P.s. Jeg ved ikke om det bare er hos mig, men dit billede med Bror poloshirts går lidt ind over kommentarfeltet.

    SvarSlet
  2. Flot arbejde af både søn og mand - det er der brug for!
    Kh. Helle

    SvarSlet
  3. Hils din mand og Magnus og sig tak. Jeg er så glad for at de igår blev gjort så stor en indsats.

    SvarSlet
  4. Jeg syntes han er en sej dreng, rigtig sej ! :) Jeg var selv på en rute med utrolig mange ture op og ned af trapper og må ærligt sig at mine ben er ret ømme i dag :D

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...