22. marts 2013

Solskin og turkis retro!

Det er det skønneste solskinsvejr i dag og det har en dejlig afsmittende effekt - lys og varme på en ellers kold martsdag = energi og tro på at foråret er på vej trods sne og frost.

Og har I lige set en smuk turkis/blå retrostof pakke jeg har modtaget fra Marthe! De fineste stykker i skønne farver - perfekt til mange fine projekter!


Det til højre havde jeg et lille stykke af - brugt til lommer på "sommernederdelen". Det er superfint og derfor er jeg glad for nu at have et nyt og større stykke.

Det fine turkise stof til venstre har Marthe skrevet om - meget sigende "Turkis lykke"

Hov, jeg har glemt at tage et billede af stof nr. 3 fra oven på det øverste billede - det er ellers også fint og jeg skal nok vise det på et andet tidspunkt - forhåbentlig i forbindelse med, at jeg rent faktisk får tid til at sy noget af alt dette fine stof!

Tusind tak Marthe! 
- og hvis du også vil have fingrene i noget fra hendes skønne stofsamling kan du blive fristet lige her ;-)

Til gengæld er jeg ved at sy en forårsudgave af mit stjernetørklæde - med orange bagside og et Stjernefantmønster, som jeg glæder mig til at se hendes garanteret fine varianter af!

Ja, så kan weekenden da næsten ikke begynde bedre!
JO - faktisk! For det er ikke kun weekend - men også meget tiltrængt
påskeferie for alle i den lille familie!
I morgen skal vi atter ned og se huset, da der er lavet en masse nyt
og vi skal forbi Magnus´ nye børnehave (selvom den er lukket)
Der sker en masse spændende ting for tiden
men lige nu skal vi nyde det skønne vejr
og en masse sammenhængende
hygge-familiedage :-)

God weekend - og evt. påskeferie :-)

3 kommentarer:

  1. Det stof du har glemt at tage billede af, er jeg vokset op med. Mine forældre fik det i bryllupsgave og det er min mors yndlings :)

    SvarSlet
  2. Lækre stoffer, du må have en rigtig dejlig ferie med din familie og jeg vil glæde mig meget til at høre mere om huset:-)

    Mvh helena

    SvarSlet
  3. Søde Christine
    Hvor er det skønt at du er glad for din turkise / blå stofpakke :D
    Og tusind tak for et skønt indlæg med så mange søde ord om mig / min stofsamling. Det blev jeg super glad for!

    Jeg glæder mig vildt meget til det fine stjernetørklæde med orange bagside, og kan nesten ikke vænte med at afprøve dit Stjernefant-mønster! (Altså, nu skal du ikke stresse, det var ikke det jeg mente ;-) hi, hi.

    Håber du har haft en god start på din påskeferie!

    Mange glade smil fra Marthe

    Ps! Og en SKØN nederdel du har lavet, med de blå blomstrede lommer! Altså.

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...