1. marts 2013

Mere rødt til stuen!

Magnus er ikke meget for at blive fotograferet - men fordybet med "hans iPad" opdagede han knap nok  kameraet.
Hvis man har fulgt med her på bloggen eller læst nogle af de gamle indlæg - så dristede min mand og jeg os ud i et ret "voldsomt" projekt: at male en væg i stuen mørk rød med sort kant ... Selvom vi har vænnet os til væggen, så kan en rød væg ikke undgå at være dominerende og de fleste møbler er sorte i stuen - og nu er det rød/sorte tema yderligere blevet manifisteret ...

Magnus kan godt lide væggen - og han er i det hele taget ret begejstret for rød, der er den ubestridte ynglingsfarve og efter hans mening den sejeste drengefarve! Derfor ville jeg overraske ham med noget meget rødt - og meget stort! Det kom i en kæmpe kasse fra Infurn og indeholdt denne gigant sækkestol! Knaldrød og ret fantastisk når man har to drenge, der gerne vil hoppe og tumle rundt indedøre.
Ja, poloen er så en af de få købte beklædningsdele - men bukserne har jeg netop syet til ham: sorte med røde ribdetaljer

Det er en Big Boy XXL og fylder en del i stuen ... Men den er utrolig fleksibel fordi den jo kan formes som man gerne vil have den. Nogle gange ligger den fladt på gulvet med mulighed for at jeg og begge drenge kan tumle på den eller foldes på langs op ad en væg eller sofaen så vi alle kan sidde i den - eller foldes på den lange led og vi kan sidde to ved siden ad hinanden og kigge i bøger eller spille iPad m.v. Magnus hopper lystigt på den indtil forældrene synes, at det bliver for vildt - også kaster Alfred sig på den og krammer den kæmpe pude. Når den ikke er i brug - kan den stilles på højkant og stilles lidt væk.

Drengene er begge helt friske og dem selv igen - "på godt og ondt" ;-) Det er fantastisk at se dem smile, grine og pjatte igen - men efter flere ugers sygdom, har de tilsyneladende ophobet en trang til unoder og ballade! Jeg kom atter sent hjem torsdag aften og havde fuldkorns-pølsebrød med hjem til drengene, som de fik lov at ligge sammen og spise i den kæmpe røde pude. Det er der kommet nogle skønne billeder ud af - som I nok skal få lov at se senere :-)
Dette er et sponsoreret indlæg, men teksten og meningerne er mine. Jeg skriver kun om produkter jeg selv kan anbefale

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...