19. marts 2013

Loving blogs?

Ja - også jeg har erfaret, at Blogger nedlægger deres ellers fine "faste læser"-funktion. Det synes jeg er er superærgeligt ... Jeg har for længe siden tilmeldt mig Bloglovin, men er aldrig rigtig kommet i gang med at bruge det.

Jeg troede faktisk, at Bloglovin var en funktion, der skulle indsættes på ens blog for at man kunne følge bloggen på den måde - men jeg har så opdaget, at der allerede er mange, som læser min blog via Bloglovin ... Nå, men så blev jeg da dét klogere! Men nu må jeg så hellere finde ud af, at få indsat funktionen på bloggen og forhåbentlig flytter alle mine nu 700 "faste læsere" - indtil videre kan jeg kun lige finde ud af at indsætte dette link:
 

7 kommentarer:

  1. Tillykke med dine 700 læsere :D
    Alle de blogs jeg følger, blev overført til bloglovin, så man kan jo håbe at de der ikke har en blog også melder sig derinde. Så er der ihvertfald styr på de blogs man følger ;) Hint, hint ;)

    SvarSlet
  2. Ja det er egentlig lidt tarveligt at man ikke kan overføre sine faste læsere, ikke fordi jeg selv har mange af dem, men kan så udemærket forstå jer der har mange! Men jeg tror faktisk, at når man overfører sit læseregister, altså de blogs man selv følger, så bliver man automatisk meldt som fast læser via bloglovin! Så mon ikke det kommer lige så stille og roligt når "branden" breder sig?
    Kh. Camilla

    SvarSlet
  3. Jeg har ikke meget erfaring eller indblik i blogloving - men jeg håber da, at det kommer til at fungere fint og det kunne da være skønt, hvis overgangen bliver "automatisk" :-)

    SvarSlet
  4. Åh, jeg har samme problem, at jeg ikke lige ved hvordan jeg får indsat funktionen på bloggen - har overført alle de blogs jeg læser til blogloving, men hvordan kommer min blog mon derover... :)

    SvarSlet
  5. Hvor har du set at "faste-læser-funktionen" forsvinder? (Jeg går ud fra at du mener google friend connect). Indtil videre har jeg kun læst at google reader lukker ned 1. juli men at der på nuværende tidspunkt ikke ændres på det andet (det tyder dog på at det kommer på et senere tidspunkt).
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Præcis! Der er fra google slet ikke lagt op til at google friend connect lukker - det er kun google reader og de har jo intet med hinanden at gøre :)

      Slet
  6. Jamen, det er da en god nyhed - jeg er selv lidt forvirret i forhold til de mange indlæg, der florerer. Måske er det en form for "mediestunt" som Blogloving har begyndt for at få flere til at bruge deres tjeneste (i så fald ser det ud til at virke ...) ;-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...