28. marts 2013

Gul og hvid påske

Magnus og jeg gik i gang med at lave påskepynt i dag (sidste år lavede vi disse fine æg-ophæng) - men han mistede hurtigt interessen, så nu sidder jeg selv med de mange cirkler, der om lidt skal limes sammen til fine små papirkugler. De er hyggelige at lave, men der er meget forberedelse med både at lave cirklerne og folde dem præcist.

Her er nogle af de færdige påskeophæng tilføjet en gul tråd og forskellige farver perler. De skal med i butikken på lørdag, hvor jeg styrer biksen - måske der kommer nogle forbi, der lige i sidste øjeblik mangler lidt påskepynt :-)

Vil du lære at lave både store og små papirornamenter - og endda slippe for det "kedelige forarbejde" med at lave cirklerne, så læs mere her om Julia og min workshop d. 1. april

Kan I have en dejlig Skærtorsdag - sikkert sammen med familie til en eller anden form for påskefrokost, det skal vi i hvert fald. I dag hos svigerfamilien - i morgen hos mine forældre også er alle de familiære forpligtelser vist tilgodeset i denne omgang ;-)

3 kommentarer:

  1. Det er da ellers en lille portion - Men meget fine!

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine!

    Og tak :).
    Her "fejres" skærtorsdagen foran computeren, hvor jeg forsøger at skrive forskningsansøgning mens familien er taget på påskevisit. Jeg trøster mig med resterne af gårsdagens citronmåne ;o)!

    SvarSlet
  3. Hej Christine
    Hvor lyder det hyggeligt med krea workshop om nogle dage! : )
    Her har vi hjemme-påske med masser af hygge, i dag har vi været hele dagen på et skisenter i nærheden, hvor begge børnene har fået prøvet at stå på slalåm-ski! Så søde, og dygtige ;-)

    Ønsker dig og dine fortsat fine påske-dager!

    Kh Marthe

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...