1. marts 2013

Endelig forår?

1. marts - årets første forårsdag! Og sikke et skønt forårsvejr vi har i dag.
Den blå himmel, varme solstråler og en tydelig forøgelse af døgnets lyse timer prises velkommen af mange - også jeg! Mørke, kulde, tåge og regn - giver selvsagt en tendens til humør derefter, men "når forårssolen skinner - bli´r jeg ung!"

Billedet er ikke taget i dag - men jeg har aldrig nået at skrive indlægget færdigt om disse vintergækker, der har trodset kulden og netop her, står så fint i den hvide sne.

Sneen er væk nu -  men vi må stadig vente på de første spæde lysegrønne blade.
I det skønne solskin i dag - bliver selv alt det grå og brune smukt.

Udsigten til snart at have weekend er yderst tiltrængt
Det har været en usædvanlig ekstra hård uge, med enormt mange ekstra undervisningstimer og omfattende forberedelse. Lange møder af forskellig karakter. Rigtig mange menneske, at skulle forholde sig til. Mange vigtige beslutninger, der skulle tages. Rigtig mange mails at tage stilling til og besvare.

Alt for få timer sammen med mine drenge. Alt for få timers søvn.

Men også mange spændende udfordringer. En masse ny viden og erfaringer.

Weekenden står på en længere ventet tur til Hørning,
hvor vi skal se vores forhåbentlig nye hus!

Også ser næste uge heldigvis væsentlig mere tilforladelig ud!
Så jeg håber snart, at have tid og energi til bloggen
og lidt tiltrængte kreasysler.

Kan I have en dejlig weekend allesammen :-)

4 kommentarer:

  1. Uhhhh spændende med måske huskøb i Hørning, den by har jeg nemlig også boet i i mine ungdomsår. En rigtig hyggelig by, især til børnefamilier, så den kan varmt anbefales.

    Rigtig god weekend til dig også:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helena - det er jeg glad for at høre! VI glæder os meget til at flytte til Hørning og ja, har netop hørt meget godt om at bo i byen :-) Og det er jo stadig tæt på Aarhus!

      Slet
  2. Husk at vi også er her når du igen får tid til at blogge. Bare vær hvor det er vigtigst du er;-)
    Hørning er en skøn by, og endnu kortere til Skanderborg, smiler. Måske det øger sandsynligheden for at vi en dag ses;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Josefine :-) Du er velkommen til en kop kaffe og kreahygge - dét kunne nemlig være hyggeligt ;-)

      Slet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...