4. marts 2013

En tid med forandringer


Der sker rigtig meget for tiden. Der er rigtig mange ting at tænke på.
Mange vigtige og omfattende overvejelser at drøfte.

Som det tydeligt fremgår af mine sparsomme indlæg i den sidste tid
og indholdet af disse - så har jeg meget travlt med mangt og meget.
Der er både mange bekymringer - men heldigvis rigtig mange
spændende tanker om den nærmeste fremtid.

Vi skal flytte i hus - til maj!
Der skal laves en del inden vi kan flytte ind
og der skal laves en del i den lejlighed vi skal flytte fra.
Vi skal flytte by - flytte børnehave og vuggestue
og jeg skal have et andet arbejde ...

Billedet er fra "et hemmeligt" sted i huset - så fint og velbevaret tapet
som jeg heldigvis har fået reddet!

Det bliver skønt at få ryddet ud i vores ting og vi skal have rigtig
mange nye ting - i vores nye hjem, der vil give os et helt nyt familieliv
en helt anden, men bedre tilværelse.

Jeg glæder mig enormt meget til at flytte
men det er et meget omfattende projekt ...

Der sker også mange andre spændende ting, som fylder meget i min
hverdag - men det må I høre om en anden gang ;-)

5 kommentarer:

  1. Det bliver så spændende Christine. Hvor var det dejligt at se dig igen - og fedt at snakke undervisning og didaktiske overvejelser med dig :)
    Glæder mig til endnu mere snak og sparring.
    Kram Jeanette

    SvarSlet
  2. Ihh hvor spændende og tillykke med huset... En dejlig tid i skal overtage, så i kan nyde sommeren udendøre...

    God fornøjelse og glæder mig til at høre mere

    Kh Nanna

    SvarSlet
  3. Kære Christine

    Hvor er jeg glad for at høre, at du har fået nyt arbejde - håber det er mere "sikkert" end det gamle. Ja, det er en stor ting at flytte - både tidsmæssigt, men også psykisk - men jeg er sikker på, at det nok skal blive rigtig godt. Mon I har købt huset? Glæder mig til at høre mere (og håber ikke, at det er alt for langt væk fra mig).

    Kh
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er ikke så langt til Hørning :-) Men jeg har desværre ikke fået et nyt arbejde - men skal have et nyt til august ... Så er i gang med at søge og krydser fingre for, at alt falder på plads!

      Slet
  4. Glæder mi til at læse mere om det hele en dag. Nyt job, lyder virkelig spæende;-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...