17. marts 2013

Elefantastisk GiveAway!

Farverne snyder lidt - både måtten og elefanten har en skøn turkis farve :-)
Er elefanter ikke bare nogle fantastiske dyr? Så store, men godmodige - så eftertænksomme og majestætiske. Jeg har altid holdt meget af elefanter og vi har derfor mange forskellige elefanter rundt omkring i vores hjem - og nu er der blevet tilføjet yderligere tre af slagsen.

Denne skønne træelefant i et minimalistisk udtryk og den fineste turkise farve på den brede øverste kant - fra snabelsprid til bagben, men ellers fremstår flot med de store træflader. Det betyder også, at hver elefant er unik da træfladerne netop er forskellige.

Jeg glæder mig til at finde en særlig plads til den i vores nye stue - eller måske skal den ind på mit nye kontor/krearum.

Hos Rikke Tikki kan du finde de fine Elephant Parade - med et væld af skønne elefanter i alverdens mønstre og farver.

Da min blog primært er en "krea-blog" - så synes jeg imidlertid, at I skulle have mulighed for selv at male jeres egen "parade-elefant".

Min version er selvfølgelig blevet en "stjerne-fant"! Jeg har lavet et par stjerneskabeloner og derefter malet stjerner i forskellige farver - og jeg synes, at den er blevet fantastisk! (billeder senere!)

Men der er skam flere elefanter på spil! Denne dørmåtte kunne jeg da ikke stå for! En turkis måtte med elefanter og en enkelt hvid med hjertet på rette sted! Jeg glæder mig så meget til at kunne træde ind i vores nye hus i Hørning - på netop denne dørmåtte :-)

Og ja - alle disse tre skønne elefant-produkter fra Rikki Tikki har du mulighed for at vinde! 
Det vil sige, at der er hele tre vindere.

For at deltagere 
skal du blot være fast læser af min blog og skrive en kommentar til dette indlæg. 
Skriv gerne, hvilken af de tre elefanter du godt kunne tænke dig :-)

Hvis du har lyst - er du selvfølgelig meget velkommen til at dele denne giveaway
 og benytte øverste billede :-)

Jeg finder tre elefantastiske heldige vindere d. 1. april!
 
Dette er et sponsoreret indlæg, men teksten og meningerne er mine. Jeg skriver kun om produkter jeg selv kan anbefale
Produktbillederne er lånt fra Rikki Tikki og Rikki Tikki shop

75 kommentarer:

  1. Træelefanten må du da meget gerne trække til mig på min fødselsdag d. 1 april....

    SvarSlet
  2. Sikke fint! Jeg ønsker mig træelefanten : )
    Kig forbi min giveaway hvis du har lyst.
    Hilsen Anna

    SvarSlet
  3. Jeg kunne godt tænke mig mal selv elefanten. Lige for tiden er min datter. Helt vild med elefanter, og hun mener at en elefant siger bom. Mon ikke hun ville elske at male en elefant?

    Kig også over forbi hos mig :)

    www.muslingens-mor.com

    SvarSlet
  4. Den træelefant er da helt fantastisk! Den måtte gerne komme hjem til os at bo :)

    SvarSlet
  5. Elsker elefanter :-) og er helt vild med dørmåtten :-) den vil passe perfekt i vores gang :-)
    Kh Nanna, Stjernepus

    SvarSlet
  6. Uhhh sikken en fin gave. Jeg kunne godt tænke mig træelefanten den er så fin. Mvh helena

    SvarSlet
  7. Elsker også elefanter. Den øverste i træ, kunne sagtens få en plads her hos mig.

    SvarSlet
  8. Jeg elsker elefanter. Parade-elefanten vil helt sikkert pynte i mit hjem

    SvarSlet
  9. Dørmåtten ville være rigtig fin her hos os.. Den vil jer gerne vinde :-)

    SvarSlet
  10. Jeg er vild med elefanter og vil elske at have den fine træelefant stående i mit hjem :-)

    SvarSlet
  11. Elsker også elefanter. Selv ville jeg elske træelefanten, men Elephant parade mal selv har jeg netop måtte bruge mange min. på at overbevise datteren om vi ikke skulle have - så hun ville bliver over vild hvis sådan en landede her:-)

    SvarSlet
  12. Hvor elefantastisk:-) jeg vil allerhelst vinde dørmåtten, den er da bare så fin:-)
    hilsen Karen, kme.nielsen(snabela)gmail.com

    SvarSlet
  13. Jeg vil gerne vinde mal selv elefanten. Jeg er i fuld gang med at sy elefanter efter det mønster jeg købte i smuksak. Se en af dem på denkreativeidemager.blogspot.com hvor der også er en give away, med en lille elefant nøglering

    SvarSlet
  14. Uh træelefanten kunnejeg sagtens finde plads til hos mig. :) mvh Heidi

    SvarSlet
  15. Jeg ønsker mig gør det selv elefanten! :-D
    Ha en god dag.
    Mvh Maria

    SvarSlet
  16. så fin en giveaway- jeg synes træelefanten er super sød

    SvarSlet
  17. Ønsker mig træelefanten ;)
    Julie ( j.rindom@gmail.com)

    SvarSlet
  18. Elefanter er altså et fantastisk og meget specielt dyr. Det kan man da kun være facineret af. Hvis jeg er den heldige må det gerne være træ elefanten! :-)

    SvarSlet
  19. Hvor er de fine, dørmåtte ville være perfekt herhjem til :)

    SvarSlet
  20. Træ elefanten er skøn men. Mal selv elefanten er også meget velkommen

    SvarSlet
  21. Vi har allerede træelefanten, så selvom den måske kunne trænge til en ven, så hælder jeg mest til dørmåtten :)
    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  22. Skønne sager, ville elske at vinde uanset hvilken elefant men den øverste er godt nok fin! :)

    SvarSlet
  23. Fantastiske sager... og hmmmmmmmm ja valget går på dem alle sammen :-) eller skal man skrive at at jeg vil blive glad for hver og én...??
    Jeg krydser finger på at en eller anden elefant kommer hjem til mig og bo, og det er lige gyldigt om den er af træ, gibs, eller er flad :-)

    SvarSlet
  24. hvor er de skønne alle elefanter, hvis jeg skulle være heldig er jeg forelsket i elefantmåtten:)

    SvarSlet
  25. Ihh, nogle hyggelige sager - jeg vil gerne være med...

    SvarSlet
  26. Ville ikke have i noget i mod at vinde en af hver ;) Men hvis jeg skal vælge skal det være træelefanten :)

    SvarSlet
  27. Sikke mange dejlige elefanter. Det er svært at vælge, men hvis man nu SKAL, må det blive træelefanten :-) God søndag

    SvarSlet
  28. Hvor skønt! Alle tre ting kunne finde plads herhjemme, men træelefanten er da skøn!! :-)

    SvarSlet
  29. Skøn giveaway, tror bestemt træelefanter vil passe godt ind herhjemme :)
    Så den er meget velkommen!
    God mandag
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  30. Alle tre ting er skønne, men er særligt vild med dørmåtten. Den vil virkelig være fin i vores nye hus, som vi flytter i lige om lidt ;-)

    SvarSlet
  31. Jeg ønsker mig træelefanten.
    Ha' en god dag
    KH Sanne Overby

    SvarSlet
  32. Træelefanten ville passe godt i min stue :-)
    /Jeanet -www.jbodilsen.blogspot.dk

    SvarSlet
  33. Elefanter er så dejlige-Jeg håber at kunne træde ud på dørmåtten, hvis jeg vinder:-)
    Kh Jonna

    SvarSlet
  34. Jeg vil gjerne prøve lykken!
    Håper på dørmatten, den var virkelig flott! :)
    Klem fra Tonje

    SvarSlet
  35. Elefanter er et dejligt dyr, kan godt forstå du er vild med dem. Jeg synes at træ elefanten er ret fi, den vil jeg godt kunne finde en plads til.

    SvarSlet
  36. Træelefanten måtte meget gerne komme her hjem og bo

    SvarSlet
  37. Jeg ønsker mig rigtig emget træelefanten :)

    SvarSlet
  38. mal selv elefanten er lige mig så hvis jeg er heldig så den :)

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  39. følger på bloglovin :)

    er vild med træelefanten :)eller måtten, den er også skøn

    SvarSlet
  40. Hej.
    Sikke fine sager. Træelefanten er så fin og må gerne bo hos os. Har kigget på den før og den står på ønskesedlen :-)

    svips@aaui.dk

    trangsbeneficiet.blogspot.dk

    SvarSlet
  41. Elefanter er SKØNNE! Intet mindre. Vil gerne deltage og jeg er nok mest til den skønne træelefant. Den ville helt sikkert pryde mit hjem

    SvarSlet
  42. Hello,

    I would like to play.
    Your game is on my blog,on the right.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com
    All the best.:)
    Bernadett Rauski

    SvarSlet
  43. Jeg vil blive særligt glad for ham fra Elefant Paraden :) 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  44. Jeg er helt vild med dørmåtten, men har også en svaghed for flotte eller specielle dørmåtter og det må man da bestemt sige at denne er.

    Kig gerne forbi min give away: http://suzyjensen.blogspot.dk/2013/03/frste-give-away-i-samarbejde-med.html

    SvarSlet
  45. Sikken flot give-away... jeg kunne godt bruge træelefanten til at pynte i min stue...

    SvarSlet
  46. Er vild med den flotte dørmåtte. Den er skøn. Følger nu via google connect :) Elsker andres kreativitet
    Trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  47. Er vild med elefanter og samler på alt elantisk. Så den søde træfigur vil passe fint til samlingen.

    SvarSlet
  48. Har fulgt din blog i noget tid og med sådan en fin giveaway tror jeg da nok lige, at det er tiden at blive fast læser:-)
    Så her er jeg og håber at den fine træ elefant kan finde vej til mig:-)

    SvarSlet
  49. Åhh jeg er helt forelsket i den dørmåtte - og vi søger netop en der vil passe perfekt her til vores hoveddør! Håber at jeg er heldig :D
    Dottie.dk

    SvarSlet
  50. Jeg er selvfølgelig med, og ønsker mig virkelig den fine fine fine træelefant:)

    SvarSlet
  51. Sikke en fin giveaway, jeg elsker elefanter!

    Jeg kunne godt tænke mig at vinde den flotte træ-elefant eller dørmåtten (den ville min lille søn elske, han elsker at kigge på alle de skægge måtter i vores opgang)

    SvarSlet
  52. øj øj jeg er på og gerne dørmåtten må sendes i min retning den er da bare for skøn!

    SvarSlet
  53. Dørmåtten ville få en dejligt plads her hos os :-)
    katrin@greencat.dk

    SvarSlet
  54. Delt her http://vonrix.blogspot.dk/
    Ville elske at vinde den fine træelefant, men tror nu nok, at min to piger ville elske mal-selv-elefanten.

    SvarSlet
  55. Har meldt mig til via bloglovin og kunne godt tænke mig dørmåtten hvis jeg vandt :)
    Den ville så efterfølgende blive givet videre til min kære mor som elsker elefanter.

    SvarSlet
  56. Jeg har helt tabt mit hjerte til den fine træelefant og håber på at inde den
    Kh soegaard@firma.tele.dk

    SvarSlet
  57. Jeg er stor samler af parade elefanterne og har selv malet en af dem også,,, men ville elske endnu en til samlingen...

    SvarSlet
  58. Åh jeg elsker også bare elefanter ❤ hvis jeg skulle være så heldig at vinde ville jeg bliver overlykkelig for træ elefanten.

    SvarSlet
  59. Orv, de er fine. Vi skal flytte 1. maj, og dér ville dørmåtten være en vidunderlig gave til os :-)

    SvarSlet
  60. Jeg kan slet ikke vælge en favorit, kunne tænke mig alle tre ting :D

    SvarSlet
  61. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at vinde træ elefanten :)

    SvarSlet
  62. Sikke nogle fine ting. Jeg vil især gerne vinde dørmåtten, eller måske træelefanten. Begge er rigtig fine, men vi mangler rent faktisk en dørmåtte, så det ville jo være helt perfekt at vinde :-)

    SvarSlet
  63. Træelefantan måtte gerne flytte ind her!

    SvarSlet
  64. jeg ville elske dørmåtten......den er bare fin :-)

    mvh. lottewegger@gmail.com

    SvarSlet
  65. male elefanten er genial! Vil jeg gerne vinde :-)

    kjerstinenaja@gmail.com

    SvarSlet
  66. Jeg er helt vild med dørmåtten!!!
    gosia.zee@gmail.com

    SvarSlet
  67. Elefanten i træ er vildt flot!!
    Kh. Line

    SvarSlet
  68. Happy Easter!
    Also I would like sign up for this super candy.
    I like mat.
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  69. woooooooow! amazing!
    please enter my name....
    I post in my sidebar!
    http://lapappilon.blogspot.com/
    I like ArtBox!
    lapappilon@gmail.com

    Hugs

    SvarSlet
  70. Heisan!

    Så fiiin giveaway! Jeg likte både treelefanten og dørmatten, de er elefantastiske begge to!

    Hadde blitt sååå glad for en av dem, så jeg krysser fingrene :)

    Ha en fortsatt FIN påske!

    Vennlig hilsen Sandra :)

    (solsasa@hotmail.com)

    SvarSlet
  71. Jeg vil gerne være med :-)
    Træelefanten er super skøn!
    God påske
    Hilsen Frk. Hansen
    www.frkhansen.dk

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...