25. marts 2013

Broderkærlighed


Som lovet i dette indlæg - så skal I da ikke snydes for disse skønne billeder af mine dejlige drenge. De er taget for lang tid siden en mørk torsdag aften, hvor jeg først er hjemme efter 18 - men medbragte pølsebrød helt fra Skive som de to søde brødre fik lov at hygge sig med i den store røde pude.

Billedkvaliteten er desværre efter omstændighederne, men jeg har da fået fanget lidt af den stemning og gensidige broderkærlighed, der er så oprigtig og varmer forældrenes hjerter. Det er bare så fantastisk, at de allerede nu har så meget glæde af hinanden.

Ja, jeg elsker at være drengemor :-)

4 kommentarer:

  1. Århh - sikke nogle hyggelige billeder!

    SvarSlet
  2. Åh det er så hyggeligt.. jeg smelter også fuldstændig når jeg ser hvordan mine guldklumper stråler når de ser hinanden..

    jeg er vild med det andet billede hvor der bare er grin og glæde i lillebrors øjne.. det er et kanon billede af dem begge, også selvom at det er taget sent.. Det viser noget særligt imellem dem

    SvarSlet
  3. Hvor ser det dejligt ud...
    En mors hjerte bliver blødt og smelter i sådanne situationer

    SvarSlet
  4. Åhhh hvor er de søde, ren søskendekærlighed :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...