11. februar 2013

Stjernefant-varianter

Tak for den store interesse, der er til mine Stjernefant-mønstre. Der er blevet sendt mange fine tapetkuverter afsted fra matriklen og der er flere, som har været søde at sende billeder til mig af deres Stjernefant-varianter.

Det er rigtig hyggeligt at se, hvor forskellige elefanterne er blevet - og det er netop det jeg synes er rigtig fint; hvor forskellige udtryk de kan få alt efter stof og øjne man vælger til netop ens helt egen unikke Stjernefant :-)

Tina - har bloggen Mediaprincess og har syet en yndig lyserød Stjernefant:

Serena´s farverige Stjernefant-variant:

Og Helles lille familie - med en lidt større mor eller far Stjernefant:

Hvor er de blevet fine - på hver deres måde :-)

Vil du også gerne sy din egen Stjernefant - skal du blot skrive en mail til mig på turkis@live.dk

De er rigtig hyggelige at sy og jeg har lavet en billedvejledning til at supplere den skriftlige syvejledning, der medfølger mønsteret.

3 kommentarer:

  1. De er da bare SÅ fine allesammen :)

    SvarSlet
  2. Jeg sender da lige en mail for sådan en elefant må jeg da lege lidt med :-)

    SvarSlet
  3. Så fine elefanter :)Respekt til dig for udarbejdelsen af mønsteret!

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...