24. februar 2013

Flere skønne Stjernefant-varianter

Billedet er lånt hos Jeannett/Ævlebævle

Jeg må endnu engang begynde med at sige tusind tak for den store opmærksomhed og søde kommentarer til mit Stjernefant-mønster. Der sidder efterhånden rigtig mange derude og syr deres helt egne Stjernefant-varianter - og der er mange, som har været søde at sende mig billeder. Dem skal I ikke snydes for, så her kommer de:

der er hendes bidrag til Marthes retrostof udfordring

Pia (uden blog) har sendt mig billeder af to stjernefanter, hvor hun har eksperimenteret med læder.
Den første er syet i bomuld

Og denne fine Stjernefant er syet i læder.

Christina(uden blog) har syet en fin tøset variant

Anne (uden blog) var lynhurtig og syet sin første Stjernefant og sendte mig dette fine billede samme dag hun modtog mønsteret:

Og Serenas(uden blog) første Stjernefant har allerede fået fint selskab:

Du kan se flere Stjernefant-varianter her

Og har du selv lyst til at sy en Stjernefant - skal du blot sende mig en mail på turkis@live.dk

Tak for jeres fine billeder af jeres Stjernefanter
Håber, at I har hygget jer med at sy dem :-)

PS - der er mange, som har haft spørgsmål til, hvordan man kan lave øjnene.
Jeg håber, at jeg vil få tid til at lave en DIY over, hvordan jeg laver øjnene. 

4 kommentarer:

  1. Sikke mange fine stjernefanter, tak for et rigtig fint mønster.
    Lidt sjovt men nu her hvor jeg sidder og kigger på alle billederne, så finder jeg ud af hvorfor jeg syntes jeg måtte ændre lidt på snablen. Jeg har jo sat kilen for langt ned, den starter helt ude i spidsen af snablen :-) Nå så har jeg jo en god grund til at sy nogle flere ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov, ja det havde jeg da heller ikke set - synes nok, at din så lidt anderledes ud, men at det måske var noget med stofmønsteret, der snød formen ;-)
      Ja, sy du bare nogle flere Jeannett :-)

      Slet
  2. Sød elefant - sjovt at se så forskellige versioner :o)

    SvarSlet
  3. Sikken masse fine stjernefanter!
    Dit mønster ser også bare SÅ indbydende ud :).

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...