2. februar 2013

Endnu en Kreadag i Risskov

Så blev det endelig d. 2. februar - og jeg er heldigvis lige blevet rask til at tage afsted. Jeg har været med til alle de andre Krea-dage som Anna har arrangeret, hvor jeg har haft hjemmekavede goodiebags med de andre gange - meen da den laaange liste på 60 deltagere blev offentliggjort, måtte jeg sande, at det var i overkantet til, hvad jeg kunne overskue ... Men måske er der andre, som har fundet på noget denne gang.

Under alle omstændigheder - så er jeg sikker på, at det nok skal blive en skøn dag, hvor jeg glæder mig til, at hilse på både kendte såvel som nye kreabloggere. Vi ses i Risskov - skønne kreaquinder :-) 

3 kommentarer:

  1. Rigtig god fornøjelse - Blogtræf er altid så hyggelige gid jeg skulle med i dag ;o)

    SvarSlet
  2. Uhh, det er længe siden, at jeg har været på blogtræf.
    God fornøjelse... forstår godt at du stod lidt af, da du hørte antallet på deltagerlisten. 60 er også temmelig mange ;o)

    SvarSlet
  3. Så hyggelig en dag og endnu en gang dejligt at møde dig face to face igen :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...