5. feb. 2013

En dag i butikken

Vi havde butiksmøde i går og efterfølgende spurgte Pernille om jeg ville bytte vagt med hende - og vupti; nu står jeg butikken hele denne skønne tirsdag blandt alle de fantastiske nye produkter (kan ses her)


Hvis ikke du har lagt mærke til det - så kan du altid se, hvornår jeg er i SMUKSAK i min højre sidebar. Jeg opdaterer den løbende og har netop ændret datoerne - så jeg er i butikken i dag, men ikke d. 19. februar. Datoerne for marts er også lige sat på.

Kig forbi og sig hej - det er så hyggeligt at få besøg :-)

5 kommentarer:

  1. Ih hvis jeg var i Århus kiggede jeg da helt sikkert forbi;)

    Rigtig god dag.

    SvarSlet
  2. Det kunne ellers være hyggeligt Line - men ja, der er liidt langt for dig.

    SvarSlet
  3. Sikke en god idé Christine. Håber du havde en hyggelig dag i biksen ;)

    SvarSlet
  4. Skön blogg du har:) Har du bloglovin att följa med??

    Om du gillar inredning så kan du kolla in min blogg:)

    ha en fin dag

    LOVE Maria från inredningsvis.se

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Maria - fin og inspirerende blog du har :-)

      Slet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...