2. februar 2013

Billeder fra Kreadagen

Mit nye evighedsprojekt - små korsstingsfirkanter

En af de mange lækre kager
De fyldte sponsor-gaveposer med skønne sager!


Mit "Kreadag-Stjernefantmønster"


Jane havde selvfølgelig sine akvarelfarver med

Anna med den smukke mave og Anne (desværre uskarpt billede)

Her får I nogle af mine billeder fra Kreadagen her i Aarhus (Risskov) Jeg fik ikke taget så mange billeder, men jeg fik derimod snakket med mange skønne blogkvinder. Det var rigtig hyggeligt at se Therese igen, da hun er én af de første bloggere jeg lærte at kende og mødte til mit første blogtræf d. 1. august 2012. Det var også hyggeligt at møde Heidi, der er en af mange dejlige blogbekendtskaber i forbindelse med mine Boys Month. Dertil fik jeg nogle gode snakke med både nye kreakvinder og selvfølgelig alle dem jeg allerede har mødt og talt med flere gange.

Altid dejligt at være i selskab med Anna som vi alle kan takke for at have arrangeret endnu en vellykket Kreadag på "sin skole" i Risskov.

Tusind tak alle sammen for en hyggelig dag - og en særlig tak til "sponsor-pigerne", der har stået for indsamling af en fantastisk gavepose fyldt med lækkerier fra bl.a. Rosendahl, Rikki Tikki, Badeanstalten og mange mange flere (se den lange sponsorliste her) Jeg er alene med drengene i morgen, så der går lidt før jeg får mulighed for at tage billeder af de mange skønne sager - men der kommer forhåbentlig billeder på nogle af de andre kreadag-deltagere-blogs :-)

Anna har allerede lagt nogle fine stemningsbilleder fra dagen her, hvor der også er et billede af undertegnede koncentreret om mine korssting ... ;-)

6 kommentarer:

  1. Awww, it looks as if you had an awesome time! :)

    SvarSlet
  2. Fine billeder....
    Spottede lige mig selv ( dog i den mest flatterende stilling!)

    SvarSlet
  3. Det var rart at møde dig, og få et ansigt på Frk turkis. Jeg har fulgt dig lidt i det skjulte, men nu kommer jeg frem fra mit skjul.

    SvarSlet
  4. Kære christine

    Tak for en super hyggelig dag:-) Og for hjælp med ribkanten:-) Jeg har nu syet den lyserøde sag færdig NÆSTEN uden brug af symaskinen;-)

    Kh
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg ved godt, at jeg "pressede" dig lidt - men håber da, at det vil lette dine syprocesser :-) Er sikker på, at det er blevet en skøn lyserød kjole til din smuksak ;-)

      Slet
  5. Hej Christine!!! det var et hyggeligt træf, og godt at se damen med stjernen i håret, LIVE!!!

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...