1. februar 2013

Be my ...

Jeg har lavet lidt yndige hjerter med hæklet kant.
Og det er jo selvfølgelig i anledning af Valentins Day
En amerikansk tradition, som efterhånden har fundet indpas herhjemme.

Men hvad synes du om Valentins Day?
Pladderromantik? Endnu en "blomsterdag"? Detailbutiksstunt?
Eller en dejlig anledning til at erklære sin kærlighed?
En sød tradition?

Ligegyldig hvordan du har det med Valentins Day,
så er der både hjerter - og mange andre skønne ting
i SMUKSAK her i februar, hvor jeg netop er at finde
i butikken torsdag d. 14. februar

God weekend :-)
 

7 kommentarer:

  1. Uhhhh hvor er de fine, selv har jeg fødselsdag d. 14. feb. så det er altid en dag, hvor jeg bliver forkælet med gaver :-)

    Vi ses i morgen:-)

    SvarSlet
  2. De er fine:-)
    Tja, Valentines Dag er ikke en vi fejrer. Ikke sådan bevidst hvert fald-mere til de overraskende dage, hvor man ikke forventer at der kommer noget og VUPTI så sker der et og andet;-)
    Har overvejet at invitere alskens gode veninder til middag den dag for at sige "I ER DEJLIGE PIGER":-)

    Vi ses også imorgen. Spændende;-)
    Kh Jonna

    SvarSlet
    Svar
    1. Fin idé at lave en anden form for "kærligheds-erklærings-tradition" - for der er jo mange andre personer i ens liv man holder umådeligt meget af :-)

      Slet
  3. Hvor er de fine! Vi fejrer ikke Valentins dag, men kan egentlig godt lide at man bliver mindet om at man skal fejre kærligheden. Synes dog ikke man kan sætte en fast dag af til det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, idéen er fin - men det bliver hurtigt lidt påtaget når kærlighed sættes i en fast ramme og omstændigheder

      Slet
  4. Tak for dato hintet. Og øv, måske det lykkedes en dag;-)
    Super fine hjerter.
    Bliver din hultang ikke sløv. Jeg synes de få kort jeg har lavet har gjort at jeg overhovedet ikke kan bruge den mere.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvilken hultang har du? Jeg har lavet maaaange huller og synes ikke, at den er blevet sløv - men ellers kan man "slibe" den ved at lave huller i metalpapir.

      Ja, en eller anden dag håber jeg da, at møde dig Josefine :-)

      Slet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...