12. februar 2013

Av, det gør ondt mor


Min lille basse er syg :-( Han har mellemørebetændelsen og vil derfor helst sove ovenpå mor eller far - så her sidder jeg med min stakkels glohede Alfred. Det er ikke meget nogen i familien har sovet de sidste dage og jeg føler mig heller ikke helt frisk - men jeg skal bare ikke være syg igen!

Jeg havde ellers regnet med at vinterferien skulle bruges på at indhente alt det forsømte fra den uge, hvor jeg lå med bihulebetændelse ... Godt jeg har iPad'en at 'lege' med, nu hvor jeg er nødsaget til at ligge helt stille her på sofaen.

Selvom der ikke bliver streget noget ud på den lange to-do-liste, så er det måske godt nok for mig, at være tvunget til at tage den lidt med ro - i stedet for konstant at insistere på at udnytte tiden optimalt med alle mine gøremål ... Tja, nu bliver jeg vist nøden til at vente med at blive stresset til næste uge ... ;-)

5 kommentarer:

  1. Lige præcis, godt man har i-pad´en så:-) Kan godt huske da min største var så lille, da var der ikke morgenfjernsyn eller i-pad, så det var lidt ensomt at sidde der. :-) Knus Heidi

    SvarSlet
  2. Nååå hvor er det synd for jer. Go bedring til Alfred og god I-PAD legelyst til mor :)

    SvarSlet
  3. Rigtig god bedring med ham . Selv ligger jeg desværre også syg med lungebetændelse, piv piv :-(

    SvarSlet
  4. Nårh bette fyr (og hans mor) :(.
    Jeg hader MØB af et godt hjerte!
    Rigtig god bedring :).

    SvarSlet
  5. Nåh lille mand, rigtig god bedring. Tænker at vi med al den sygdom ikke skal have mere resten af 2013!

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...