14. januar 2013

Weekendens produktion

Som nævnt forud for weekenden - så plejer min veninde og jeg at være super produktive når vi mødes til en koncentreret kreaweekend. Fredag aften lavede vi ikke andet end at putte overgearede drenge og kigge på Alfreds aflagte (hjemmesyede) babytøj. Lørdag formiddag var vi et smut forbi Stof2000 og kom hjem med med bl.a. en masse stjernestof (de to øverste billeder vist her)

Så fra ved middagstid lørdag - til kl. 14.30 søndag, med afbræk af aftenmiddag sammen med vores forældre, putte drenge m.v., så har vi nået at:

  • Klippe og sy vennebluser til vores jævnaldrende drenge
  • Færdigsy dinosaur-bukser til Magnus (flere billeder senere)
  • Designe og næsten færdigsy en sove-/kørepose til ny bebs
  • Klippe og sy søskende sengetøj (junior+baby) af grønt næsehornstof
  • Sy halvdelen af to harlekin Stjernefanter
  • Klippe til 5 Stjernefanter af babyfløjl
  • Sy to færdige Stjernefanter
  • Tage billeder til Stjernefant-DIY
  • Klippe til overalls og elefanthue til Alfred og rævebluse til Magnus
  • Afkorte gulvtæppe, afkorte gravidpude, omsy nattøj og gravidbukser
  • Sy suttesnor
Hm, ja - det var vist det! Ja, selvom min veninde er temmelig gravid og jeg var træt efter nogle hektiske dage i sidste uge, pylrede drenge og at vi faktisk gik tidligt i seng lørdag + skulle afsætte tid til at kigge på en slyngevugge jeg havde med til hende - ja, så er tiden vist udnytte temmelig godt! :-)

14 kommentarer:

  1. Hold da op, du har da godt nok været produktiv.

    SvarSlet
  2. Dejlig med en produktiv weekend, og som jeg også skrev i fredags er der også blevet produceret her i min lille lejlighed:-)

    SvarSlet
  3. Det føles så godt, når man Har sådan en weekend jeg priser mig lykkelig, når jeg har et frirum i løbet af dagen... Hvilket ikke er dagligt, da jeg går hjemme med Freja på 1 1/2 og lillebror på 2 mdr.

    SvarSlet
  4. Lad mig lige vide om I havde drengene at passe oveni alt det I har nået, for så er jeg virkelig imponeret, mere end jeg i forvejen er over alle jeres bedrifter.
    Skønne sager :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Drengene sov hos os - så de skulle puttes(hvilket tager lang tid, når de er overgearede og overtrætte) og de skulle selvfølgelig have morgenmad - men fra ca. midt på formiddagen blev de passet af mormødrene, for ja, ellers havde det været væsentlig mere begrænset, hvad vi havde fået lavet :-)

      Slet
    2. Okay, så er jeg mere rolig.... Var lige ved at tro at det var englebørn og supermødre vi havde med at gøre :-)

      Slet
  5. puha... får helt sved på panden ;0)

    SvarSlet
  6. Hold da op Christine, i har da haft travlt.
    Og tænk du har faktisk befundet dig lige mellem der hvor jeg og micha med snoretoppen bor, kunne have været sjovt at møde dig på vores egn.
    Skønne ting som sædvanlige.
    Skal lige høre om du du har et godt blusemønster i str. 70 - 90. Har været super glad for det andet jeg fik af dig.
    Knus Lene.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det må blive en anden gang Lene - det var et ret koncentreret besøg inklusiv en del transport.

      Ottobre har mange fine blusemønstre, men hvis du ikke finder et så skriv lige en mail til mig :-)

      Slet
    2. Ja det må blive når solen skinner og der kan hygges i haven med ungerne :-)
      Jeg sender dig lige en mail inden så længe, for det blad jeg har liggende der er de ikke så små.
      Knus

      Slet
  7. Så meget i har nået. Jeg er meget imponeret. Glæder mig til at se lidt af det enkeltvis. Er vild med dine elefanter, og så er der jo bare noget fantastisk over reve, ja ligesom med stjerner;-)

    SvarSlet
  8. Sikke en masse lækre ting I har fået kreeret! Bliver helt misundelig. Her går jeg alene kun med min kæreste at passe - og jeg når at sy en enkelt stjernefant på en hel weekend. Jeg må prøve at afsætte en hel weekend på samme måde, som I har gjort det - så må der da kunne produceres lidt mere ;)
    Men flotte flotte ting!
    Der vil snart være et lille billede af min første stjernefant på min blog - mediaprincess.dk

    Mvh. Tina :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Glæder mig til at se din Stjernefant-variant :-)

      Slet
  9. Jeg er helt forpustet, frk. mega-produktiv-turkis....
    sikke nogen dejlige sager...
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...