22. januar 2013

TURKIS-Stjernetørklæder!

Ja, jeg synes jo selv, at disse tørklæder er blevet helt fantastiske!
Stjerner + turkis - så bliver det da ikke bedre!
- men hvis man i modsætning til undertegnede ikke er så vild med turkis, så regner jeg med, at lave stjernetørklæderne med anden farve bagside.

Disse tørklæder er lavet af 100% merinould
superbløde, varme og lækre.

Jeg står i SMUKSAK i dag - og har tørklæderne med.
men de kan også købes ved at sende mig en mail på turkis@live.dk
Prisen er 300,-kr + porto



12 kommentarer:

  1. Det er blevet super skønt.
    Er du også i smuksak på tirsdag?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Josefine. Jeg har ikke vagt på tirsdag, men regner med at kigge forbi - hvornår tror du ca. at du er her? :-)

      Slet
    2. Jeg ville bare kigge ind hvis du var der. Men måske du offentliggøre hvornår du er i smuksak så jeg kan planlægge et besøg;-)

      Slet
  2. Uhhh hvor er de lækre, har sjovt nok også lige syet et tørklæde med stjerner på, hvor stoffet er blevet købt i yndlingsbutikken City Stoffer:)

    Har du forresten set min give away, hvor du kan vinde et gavekort dertil?

    SvarSlet
  3. Nøj hvor fint... hvor får jeg mon fat i noget stjernestof i merinould?? Sådan en kjole ville jo være priceless....
    Glæder mig til at se dig i weekenden...
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  4. Jeg synes det er superflot med turkis og stjerner...en god model er det også. Jeg har lavet et lignende selv!

    SvarSlet
  5. SUPER flot tørklæde! Jeg elsker kombinationen af stjerner og turkis OG MERINOULD. Ønsker mig! :0)

    Kh fra Marthe

    SvarSlet
  6. Tusind tak for jeres søde kommentarer :-)

    SvarSlet
  7. Lækkert tørklæde ;)
    Kh Lena

    SvarSlet
  8. Super fint tørklæde, men da du viste stoffet frem første gang, tænkte jeg straks super dejlige elefanthuer.
    Er stoffet fra city stof?
    Hilsen Louise

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...