30. januar 2013

Så blev det vores tur ...

Nej, vi gik alligevel ikke fri af sygdom ... Vi har været massivt ramte siden søndag morgen, hvor jeg stadig ligger med bihulebetændelse og drengene er snotforkølede og feberramte.

Mailboksen er fyldt med ubesvarede mails og arbejdsopgaverne hober sig op, men der er ikke noget at gøre ved det ... Jeg håber så sandelig, at være mere frisk i morgen også må jeg forsøge at få indhentet alt det forsømte. Alle skal nok få svar og jeg satser på, at blive helt klar til kreadag på lørdag!

8 kommentarer:

  1. Øv bøv... God bedring til dig og dine... Håber vi ses lørdag, men pas nu på dog selv først og fremmest!

    SvarSlet
  2. Rigtig god bedring, Christine. Glæder mig til at se dig lørdag.

    kh
    Anna

    SvarSlet
  3. Go bedring. Jeg synes også jeg har været hårdt ramt med sygdom, men er heldigvis ved at være ovenpå igen. Jeg skal være klar til lørdag, håber også du bliver klar :)

    SvarSlet
  4. Håber virkelig du når at blive rask til på lørdag, men ellers vil jeg ønske dig en rigtig god bedring :-)

    SvarSlet
  5. Rigtig,rigtig god bedring til dig...jer alle:)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  6. Åh føler med dig! Er selv i samme båd, vi er også virkelig hårdt ramt;(
    Rigtig god bedring

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...