18. januar 2013

Optimisme i køkkenet

Jeg har købt et 'æggeur' i dag - fordi vi ikke har et og fordi denne er fantastisk skøn :-) Jeg har selvfølgelig valgt den i den turkise farve så den matcher min lille hoptimist (som står på mit kreabord).

Så optimismen breder sig i det lille hjem! Helt uvant er vi i den sidste tid blevet overvældet af den ene gode nyhed efter den anden - både små glæder og mere omsiggribende beslutninger er ved at tage form og vil ændre vores hverdag radikalt, men umiddelbart udelukkende til det bedre. Så det bobler i maven af glæde, mens hovedet er på overarbejde - fyldt med tanker om nuet og fremtiden ...

Håber snart, at kunne fortælle meget mere - men lige nu, må I nøjes med et ønske om en god weekend til jer alle derude :-)

5 kommentarer:

  1. Det lyder spændendr....vil vente i spænding på at høre mere!

    SvarSlet
  2. Spændende det vil jeg glæde mig til at høre mere om, også rigtig god weeekend til dig:-)

    SvarSlet
  3. Jeg elsker hoptimister - jeg har selv 3 :)

    SvarSlet
  4. det lyder søreme dejligt. held og lykke med alt det nye

    SvarSlet
  5. Hvor fint - vidste slet ikke, at de også kan fåes som ur!

    - Anne

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...